Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@17:20:02 GMT

سازمان بهداشت جهانی: استفاده از ماسک اجباری شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۱۹۴

سازمان بهداشت جهانی در دستورالعمل به‌روزرسانی شده خود از دولت‌ها خواست، استفاده از ماسک صورت در مناطق عمومی را اجباری کنند.

سازمان بهداشت جهانی در دستورالعمل به‌روزرسانی شده خود از دولت‌ها خواست، استفاده از ماسک صورت در مناطق عمومی را اجباری کنند.

این سازمان توصیه می‌کند، دولت‌ها در مناطقی که دچار شیوع گسترده ویروس کرونا هستند استفاده از ماسک‌های غیر پزشکی را در وسایل حمل و نقل عمومی، مغازه‌ها و مکان‌های دیگری که رعایت فاصله اجتماعی دشوار است، اجباری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطور عادی، افراد بالای ۶۰ سال یا افرادی که شرایط بهداشتی خاص دارند، باید در مکان‌های عمومی ماسک‌های پزشکی بپوشند، در حالی که همه کارکنان مراکز درمانی نیز باید از آنها استفاده کنند.

رعایت این دستورالعمل برای همه افراد شاغل در مراکز درمانی اجباری است، نه فقط آنهایی که با بیماران مبتلا به کووید ۱۹ سر و کار دارند.

تدروس آدهانوم، رئیس سازمان بهداشت جهانی، نسبت به جدی گرفتن نقش ماسک‌های صورت در کاهش شیوع ویروس کرونا هشدار داد و تأکید کرد که آنها تنها بخشی از یک استراتژی جامع برای شکستن بیماری کووید ۱۹ هستند.

 

 

برترین ها /

برچسب ها: سازمان بهداشت جهانی ، ستاد ملی مقابله با کرونا ، کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000IWn

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی ستاد ملی مقابله با کرونا کرونا سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، صبح پنجشنبه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گرمسار در قالب سفر دولت سیزدهم به استان سمنان دو باب خانه بهداشت افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار درباره جزئیات این طرح بیان کرد: این خانه‌های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6081801

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد