Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی شنبه ۱۷ خرداد بیان کرد: سرنشینان این خودرو در حال بازگشت از کرج به همدان بودند که به علت خواب‌آلودگی راننده، سواری پراید پس از برخورد با گاردریل در آبراهه سقوط کرد.

وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی ۲ کودک حدود ۲ ساله و ۶ ساله به بیرون از خودرو سواری پراید پرتاب‌شده و در دم جان باختند و سه تن دیگر مجروح و مصدوم شدند همچنین پس از خارج کردن سرنشینان مصدوم از داخل خودروی پراید، به علت برخورد مخزن گاز کولر با پایه گاردریل خودرو دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان همدان اظهار کرد: در صورتی استفاده از صندلی کودک در خودرو، احتمال مرگ این کودکان به حداقل ممکن می‌رسید اما بیشتر رانندگان رغبتی به استفاده از صندلی کودک ندارند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: ۱۵ روز نخست خرداد امسال را می‌توان از حادثه‌خیزترین زمان‌ها برشمرد چراکه در این مدت ۱۶ تن در ۱۰ سانحه جاده‌ای این استان جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: هم‌زمانی نیمه نخست خرداد با تعطیلات عید سعید فطر و ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز بر افزایش تردد و مسافرت‌ها و مرگ‌ومیر استفاده‌کنندگان از مسیرهای شریانی این استان افزوده است.

رئیس پلیس‌راه اظهار کرد: چهار کودک در نیمه نخست خرداد امسال جان باختند که شامل زیر گرفتن دختر پنج‌ساله توسط پدر هنگام حرکت با دنده‌عقب تراکتور در روستای باباعلی، برخورد سه کامیون در مسیر غارعلیصدر و مرگ کودک چهارساله و ۲ کودک مربوطه به واژگونی سواری پراید است.

استان همدان پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه دارد و سال گذشته ۴۶۴ تن در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری آن جان باختند که این رقم نسبت به سال ۹۷ حدود هفت درصد معادل ۳۰ نفر افزایش داشته است.

کد خبر 518454 برچسب‌ها استان همدان پلیس راهور - جاده‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان پلیس راهور جاده ها حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی