Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@08:37:41 GMT

فعالیت کمپین بیمه و زنان روستایی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۳۶۰

 به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا عبداللهی عنوان کرد: یکی از کارویژه‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تحت پوشش قرار دادن زنان روستایی به ویژه زنان سرپرست خانوار در روستاهاست. در این زمینه کمپینی با عنوان «بیمه و زنان روستایی» راه‌اندازی شده و ما در ۲۶۵ روستای بزرگ و پرتردد استان در این زمینه اطلاع رسانی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هشت هزار نفر از ۵۶ هزار بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اردبیل زنان هستند، عنوان کرد: به دنبال تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امضا شد زنانی که در زمینه صنایع دستی فعالیت دارند تحت پوشش این صندوق قرار می‌گیرند. ما در استان اردبیل به منظور اجرایی کردن این تفاهم‌نامه، تفاهم‌نامه جداگانه‌ای هم با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان امضا کردیم و در تلاش هستیم زنان فعال در حوزه صنایع دستی را تحت پوشش قرار دهیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمه اردبیل زنان روستایی بیمه اجتماعی بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر بیمه زنان روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مجید رحمانی خلیلی با اعلام این خبر گفت: موافقت‌نامه اصولی 14 طرح سرمایه‌گذاری گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری ساحلی، واحد پذیرایی، هتل‌آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری  بالغ‌بر 5 هزار میلیارد ریال در اولین جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری در سال جاری صادر شد.

 

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود 200 نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

دیگر خبرها

  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر