Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:52:38 GMT

«جشن سر برون» در امام‌زاده داوود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۳۹۵

«جشن سر برون» در امام‌زاده داوود

سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی وارد فاز جدید تصویربرداری می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سیما فیلم، سریال تاریخی «جشن سربرون» وارد فاز جدید تصویربرداری بخش کوهستانی و چادرنشینی شده و در منطقه امام‌زاده داوود در حال ساخت است.

حسن نجاریان، تهیه‌کننده این سریال که در مرکز سیما فیلم تهیه شده است درباره ادامه تصویربرداری سریال گفته است: اواخر هفته گذشته سکانس‌های آتش‌سوزی قلعه در بخش زرنان را به پایان رساندیم و در حال حاضر در امام‌زاده داوود هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قسمت بخش چادر مجموعه که بخش کوهستانی و گسترده‌ای از کار را به خود اختصاص می‌دهد تصویربرداری می‌شود.

این بخش با حضور مستمر دو کاراکتر داستان بهادر (حسین محجوب) و سرخو (نادر فلاح) و بازیگرانی چون لاله اسکندری، میرطاهر مظلومی، محمود پاک‌نیت، مهدی فقیه و دیگر بازیگران جلوی دوربین می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!

«محمدحسن شانه‌ساز زاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم، اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند، اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»
  • (ویدئو) پخش آهنگ حسن شماعی‌زاده در سریال صداوسیما
  • غفلت از بخش خصوصی ضربه سنگینی به اقتصاد وارد می‌کند