Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مدیر مخابرات منطقه و معاون مال و پشتیبان این شرکت، جمعی از مدیران و کارکنان مخابرات، قرعه کشی زمستانی ویژه مشترکین خوش حساب همراه اول آذربایجان شرقی که صورتحساب خود را در ماه‌های دی، بهمن و اسفند به موقع پرداخت کرده بودند برگزار شد.

با قرعه کشی کمپن زمستانی مشترکین خوش حساب همراه اول استان، برندگان خوش شانس 10 دستگاه تلویزیون هوشمند مشخص و اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عموم مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، مشترکین همراه اول می‌توانند جهت مشاهده تعداد امتیازات کسب شده و اسامی برندگان به پرتال مخابرات استان به نشانیwww.eatc.ir مراجعه کنند.

همراه اول آذربایجان شرقی به مشترکن خوش حساب که صورتحساب خود را به موقع پرداخت کنند در پایان هر فصل به قید قرعه جواز نفیس اهدا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قرعه کشی آذربایجان شرقی همراه اول خوش حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهینه‌سازی نزدیک به ۸ هزار موتورخانه در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: ‌ازسال با بهینه‌سازی مصرف انرژی ۱۰۳۵ موتورخانه، شمار موتورخانه‌های بهینه‌سازی شده استان به ۷ هزار و ۷۷۷ مورد رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، نادر کمالی توضیح داد: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همواره در بحث بهسازی و مصر ف بهینه از شرکت‌های پیشرو در سطح شرکت ملی گاز ایران از لحاظ تعداد، کیفیت و سرعت اجرا بوده و به همین دلیلبه‌عنوان استان معین استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل برای اجرای دستورعمل‌های ابلاغی و تسریع در اجرای پروژه‌های بهسازی موتورخانه‌ها معرفی شده است.

وی با اشاره به عملکرد این شرکت در نصب بخاری‌های پربازده و کم‌مصرف هرمتیک در سطح استان اظهار کرد: نصب این نوع بخاری‌ها بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی و کمیته امداد و برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه آغاز شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، همه خانواده‌های روستایی زیر پوشش سازمان‌های حمایتی جزو دستور کار اجرا قرار گرفته و تاکنون بیش از ۷۰۰ دستگاه در سطح روستاهای استان نصب شده است.

کمالی ادامه داد: بخاری های هرمتیک در ۶۵۰ مدرسه استان نیز نصب و راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ در بخش بهینه‌سازی مصرف انرژی اعم از بهسازی موتورخانه‌ها و نصب بخاری هرمتیک،  ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و امسال نیز طبق دستورعمل‌های ابلاغی، این موضوع با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • مسابقه ۱۴ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • ببینید | لحظه انفجار یک مسجد در تبریز + جزئیات
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • ۱۰ مصدوم بر اثر انفجار گاز در آخمقیه تبریز + فیلم
  • سوال مسابقه شماره ۱۳ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • حادثه رانندگی با ۸ مصدوم در جاده مراغه به هشترود
  • بهینه‌سازی نزدیک به ۸ هزار موتورخانه در آذربایجان شرقی