Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد اولویتش برای فصل بعد ماندن در جمع سرخپوشان تبریزی است. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر و اینکه برخی باشگاه‌ها و مربیان با این موضوع مخالف هستند، گفت: در این زمینه دو چالش بزرگ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث اول مربوط به سلامتی افراد است. به‌هرحال همه می‌دانند که در حال حاضر این بیماری دوباره اوج گرفته و جان افرادی که در برگزاری یک مسابقه نقش دارند در خطر است. اعتقاد من این است که در وهله اول باید سلامتی افراد تضمین شود و اگر قرار است حتی جان یک نفر هم به خطر بیفتد برگزاری بازی‌ها هیچ ارزشی ندارد.

وی در ادامه تأکید کرد: مسئله مهم دیگر شرایط بازیکنان است. فوتبالیست‌ها سه ماه از تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی دور بودند، از طرفی مشکلات این بیماری قطعاً در ذهن بازیکنان تأثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال من مجرد هستم و مدتی است که خانواده‌ام را ندیدم، ولی برخی بازیکنان خانواده و فرزند کوچک دارند یا بعضی بازیکنان پدر و مادر مسن دارند. این شرایط واقعاً ذهن بازیکنان را درگیر کرده و هر لحظه ممکن است که ما در تمرین یا بازی مصدوم شویم. اگر بازیکنی دچار مصدومیت جدی شود حتی فصل آینده را هم از دست خواهد داد.

تیموری در مورد اینکه اکثر مدعیان در صورت تعطیلی لیگ برتر، با معرفی پرسپولیس به‌عنوان قهرمان مخالف هستند، خاطرنشان کرد: من در این مورد صحبتی ندارم، ولی مهمترین موضوع سلامتی افراد است که باید در نظر گرفته شود. الان خیلی از شهرها در وضعیت قرمز هستند، خوزستان متاسفانه شرایط خوبی ندارد، همینطور مشهد، تهران و تبریز. برگزاری بازی‌ها در این شرایط ریسک بزرگی است، خصوصا اینکه ما به هیچ عنوان امکانات کشورها و باشگاه‌های اروپایی را نداریم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در مورد وضعیتش برای فصل آینده و اینکه آیا در جمع سرخپوشان تبریزی می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: من چند پیشنهاد دارم، ولی شک نکنید که اولویتم ماندن در تراکتور است، چون این تیم و هوادارانش را دوست دارم. مطمئناً برای فصل بعد اول با تراکتور مذاکره خواهم کرد و بعد تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

در فاصله دو هفته مانده به شروع دوباره لیگ؛ تمرین تراکتور همچنان در گروه‌های 2،3 نفره

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است

طرفداری| مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمز توضیح داد.

هوشنگ نصیرزادهدرباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد:

ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌مان یحیی گل محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد:

ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمز بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تراکتور به ایسنا گفت:

مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل محمدی مخالف هستند، بیان کرد:

این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) عنوان کرد:

این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجددا زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران