Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:30:45 GMT

کشف نزدیک 18 کیلوگرم مواد مخدر در بناب

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۶۵۳

کشف نزدیک 18 کیلوگرم مواد مخدر در بناب

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی بناب از کشف نزدیک 18 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهراب شفقی گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت یک فرد در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری11 شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه موقع پیاده شدن از یک دستگاه اتوبوس مسافربری دستگیر و در بازرسی از ساک دستی متهم مقدار 17 کیلو و 950گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی تشریح کرد: متهم، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شفقی با اشاره به این‌که برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مواد مخدر پليس آگاهي مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز