Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:44:37 GMT

کی‌روش قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۷۳۷

کی‌روش قرنطینه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کی روش استنلی صبح امروز شنبه وارد اصفهان شد و بلافاصله از وی تست کرونا گرفته شد.

مهاجم برزیلی سپاهان اصفهان که با تعطیلی رقابت های لیگ برتر به زادگاه خود رفته بود پس از انجام تست های PCR به قرنطینه خانگی رفت تا پاسخ آزمایش‌های پزشکی او مشخص شده و مجوز حضور در تمرینات گروهی برای مهاجم بلندقامت سپاهان صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4942296

منبع: مهر

کلیدواژه: کی روش استنلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی

میلان همچنان به جذب گیراسی به عنوان جانشین ژیرو علاقه دارد

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم گینه‌ای اشتوتگارت که در این فصل موفق به زدن 27 گل شده، دوباره مورد توجه میلان قرار گرفته است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان در ژانویه به دنبال جذب سرو گیراسی بود اما درخشش لوکا یوویچ و تغییر قوانین مالیاتی کشور ایتالیا روسونری را از این انتقال منصرف کرد. باشگاه ایتالیایی تماس ها برای جذب این مهاجم 28 ساله را از سر گرفته زیرا بند فسخ 17.5 میلیون یورویی قرارداد او با اشتوتگارت را مقرون به صرفه درنظر می گیرد. در صورت اقدام تیم های انگلیسی کار روسونری سخت می شود زیرا اولویت گیراسی حضور در لیگ برتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند