Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:01:22 GMT

تقاضای برادر قهرمان کشتی برای مجازات و برخورد با ضاربان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۷۳۹

تقاضای برادر قهرمان کشتی برای مجازات و برخورد با ضاربان

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن ماه سال گذشته بود که محسن قاسمی قهرمان وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا برای ترک اعتیاد در کمپی در بروجرد بستری می شود، اما چند روز بعد بنا به دلایل نامعلومی مورد ضرب و شتم شدید قرار می گیرد و در حالتی ناامیدکننده به بیمارستان منتقل می شود.

هر چند این قهرمان کشتی کشورمان با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت اما او همچنان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و بارها در بیمارستان‌های مختلف در تهران و بروجرد بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین اساس مرتضی قاسمی برادر این قهرمان کشتی با تشریح آخرین وضعیت وی به خبرنگار مهر گفت: محسن را در چند روز ابتدایی در بیمارستان آیت‌الله بروجردی بستری کردیم ما بهتر دیدند تا او را به بیمارستان لاله تهران منتقل کنیم. خوشبختانه این کار نتیجه داد و او از کما خارج شد. محسن دو ماه در بیمارستان تحت نظر بود تا اینکه او را به بیمارستان طالقانی و سپس به منزل منتقل کردیم. البته دوباره محبور شدیم به توصیه پزشکان او را به بیمارستان لاله تهران بازگردانیم.

به گفته برادر محسن قاسمی، او حال و روز چندان مطلوبی ندارد، چراکه به دلیل آسیب شدید و جدی وارد شده به مغزش، نمی تواند صحبت کند و اگر به موقع دارو مصرف نکند دچار تشنج می شود.



مرتضی قاسمی در ادامه اظهار داشت: عامیلن این حادثه و ضاربان برادرم شناسایی شدند، اما بعد از مدتی با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند که این موضوع واقعاً ما را آزار می دهد. من از مسئولان تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی کنند تا حق برادرم که روزگاری عضو تیم ملی و قهرمان کشتی آسیا بود پایمال نشود.

وی در خاتمه به حمایت های فدراسیون کشتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تا جایی که می توانست و حوزه اختیاراتش اجلازه می داد با نامه نگاری های متعدد پیگیر حمایت های لازم از محسن بود، ولی ما از مسئولان ورزش توقع داریم در چنین شرایط سختی به داد ما برسند و قهرمان ملی کشورمان را به از یاد نبرند.

کد خبر 4942275 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن قاسمی کشتی فرنگی مصدومیت تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران فوتسال قهرمان کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر 6080804 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور
  • مبنای قانونی اقدامات پلیس در برخورد با مسئله‌ی حجاب در قالب طرح نور چیست؟
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان