Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پارسینه؛حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: امروز در این جلسه مباحث موردی بررسی و نسبت به کلیت این مسئله مباحث خوبی مطرح شد.

وی افزود: در زمینه آمادگی وزارت بهداشت و درمان ما گزارشی داده شد که ۱۲۰۰ مرکز در سراسر کشور آماده هستند برای همه افرادی که مایل هستند نمونه‌گیری انجام شود، این کار را انجام می‌دهند و این وسیله خوبی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷۵۰۰ خانه بهداشت در سراسر کشور آماده خدمات بهداشتی هستند که این افتخار بزرگی برای کشور ماست.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه از لحاظ علمی و تحقیقی آمار خوبی را امروز در این جلسه شاهد بودیم، گفت: هم مقالات علمی که در این زمینه نوشته می‌شود و همچنین تلاش‌های کارآزمایی‌های بالینی که در کشور ما صورت می‌گیرد و ۱۰۹۹ بیمار در این زمینه مورد تحقیق و برسی قرار گرفتند. خوشبختانه مردم باید شاهد باشند که نه‌تن‌ها در عمل کادر درمانی ما تلاش خوبی کردند بلکه در زمینه علمی هم در سطح دنیا در رتبه ۱۵ هستیم و در منطقه و جهان اسلام هم در رتبه نخست هستیم.

روحانی هم‌چنین تصریح کرد: مردم باید مطلع باشند که باید توجه نمایند که این اپیدمی طولانی خواهد بود و امروز پایان مشخص و روشنی برای این اپیدمی در اختیار نداریم و تا زمانی که ما بتوانیم به یک واکسن مورد تایید و در دسترس قرار بگیریم، ممکن است مدتی طولانی پیش رو داشته باشیم. در ذهن مردم این نباشد که امروز احتیاط می‌کنیم و ماسک می‌زنیم و دست‌ها را می‌شوییم و فاصله‌گذاری را مراعات می‌کنیم، ولی این را تا ۱۵ روز و یا یک ماه دیگر و بعد از این مدت تمام می‌شود؛ این تصور باید در کشور ما باید حذف شود. ما به طور دقیق نمی‌دانیم که پایان چه زمانی است و دستورالعمل‌ها برای مدت طولانی باید مراعات شود.

  خبر در حال تکمیل شدن....

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن روحانی پارسی خبر ویروس کرونا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان