Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@08:21:17 GMT

امضا تفاهمنامه بین بانک کارآفرین و بنیاد برکت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۷۶۰

امضا تفاهمنامه بین بانک کارآفرین و بنیاد برکت

بانک کارآفرین به منظور توسعه خدمات و محصولات تخصصی و متناسب با نیازهای بنگاه‌های اقصادی و همچنین تسریع فرایند اعطای تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی در سال جهش تولید در قالب بانکداری شرکتی، سرمایه‌گذاری، تجاری و شخصی، شرایط ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، این تسهیلات با هدف توسعه سبد تسهیلاتی و تنوع‌بخشی به پرتفوی اعتباری بانک، تسهیل شرایط دریافت تسهیلات برای مشتریان حقیقی و حقوقی و ایجاد و توسعه فرصت‌های کسب و کار طراحی شده و در این راستا تفاهمنامه‌ای با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تفاهمنامه بنیاد برکت

بر اساس این گزارش، موضوع این تفاهمنامه که روز سه‌شنبه سیزدهم خرداد ماه مبادله شد، ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، تامین مالی پروژه‌ها و اعطای تسهیلات به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد برکت با عاملیت بانک کارآفرین است.

 

این گزارش حاکی است، تسهیلات و خدمات قابل ارائه موضوع این تفاهمنامه، به طرح‌های صنعتی و معدنی و کشاورزی ایجادی، توسعه‌ای و تکمیلی و سرمایه در گردش اعطا خواهد شد.

 

تفاهمنامه بنیاد برکت

به موجب عقد تفاهمنامه میان بنیاد برکت و هفت بانک کشور از جمله بانک کارآفرین، 65 هزار طرح اشتغال‌زایی راه‌اندازی می‌شود که به ایجاد 188 هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور با اولویت متقاضیان آسیب‌دیده از کرونا می‌انجامد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بنیاد برکت کرونا طرح صنعتی طرح اشتغال زایی بانک کارآفرین بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام