Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا درباره توافق با ایران با نگاه به انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، گفت: تا زمانی که آمریکا دست از سیاست‌های جاه‌طلبانه و خصمانه خود برندارد مذاکره معنا ندارد.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به توییت رییس جمهور آمریکا درباره توافق با ایران گفت: سیاست کلان خارجی نظام را طبق قانون، مقام معظم رهبری تدوین و مشخص می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تا زمانی که آمریکایی‌ها به تعهدات خود به ویژه درباره‌ برجام عمل نکنند مذاکره معنایی ندارد، آمریکایی‌ها باید دست از سیاست‌های جاه‌طلبانه و خصمانه خود بردارند.

وی ادامه داد: آمریکا باید پول‌های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران را پرداخت کرده و به ایران به دلیل تحریم‌ها خسارت بدهد پس تا وقتی این رفتارها اصلاح نشود صحبت از مذاکره غیر از وقت تلف کردن هیچ مفهومی ندارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چطور وقتی هنوز خون شهید سلیمانی خشک نشده و مردم داغدار از دست دادن این سردار عزیز هستند، دونالد ترامپ صحبت از مذاکره می‌کند او که حتی به وعده‌هایش درباره‌ برجام عمل نکرده از مذاکره حرف می‌زند، البته که این صحبت‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا است. دونالد ترامپ دلش برای مردم ایران نسوخته بلکه به دنبال جلب رای است به همین دلیل این اظهارات تنها جنبه تبلیغاتی دارد.

آصفری در پایان و در جمع‌بندی با تاکید مجدد بر این‌که آمریکا باید دست از سیاست خصمانه خود بردارد، افزود: آمریکا باید ابتدا بدهی‌ها و مطالبات ما را برگرداند و تحریم‌های ناجوانمردانه را کنار زند و سپس صحبت از مذاکره کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کد خبر 6079193

دیگر خبرها

  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • بایدن: با رهبران گروه 7 درباره حمله ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • بایدن: با رهبران گروه هفت درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود