Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴   عبدالرضا فولادوند، با اشاره به عبور از پیک کرونا در چند روز اخیر و درباره پیشنهاد دکتر زالی، رئیس ستاد فرماندهی کرونا در کلانشهر تهران مبنی بر صرف نظر کردن از آزمون حضوری در شهر تهران گفت: ما در پایه‌های اول تا ششم ابتدایی طبق سنوات گذشته ارزشیابی توصیفی داشته ایم و همکاران فرهنگی به تناسب فعالیت دانش آموزان نمره وارد کردند و در مرحله پایان سال تحصیلی در مقطع ابتدایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سه هفته هم رفع اشکال حضوری انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم نیز ارزشیابی را به همکاران محول کردیم. اما دو پایه نهم که در انتخاب رشته تحصیلی و شغلی تعیین کننده است و پایه دوازدهم که ۳۰ درصد تاثیر مثبت در کنکور دارد حضوری برگزار می‌شوند.بیشتر بخوانید:  آغاز امتحانات نهایی از فردا آخرین وضعیت برگزاری امتحانات نهایی/ وقتی آموزش وپرورش بر زمان برگزاری امتحانات اصرار دارد

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از ستاد کرونا مجوز گرفته و آنجا در این باره تصمیم گرفته شده است و تصمیم استانی نیست که بنده بخواهم درباره آن اعلام نظر متفاوتی داشته باشم گفت: امتحانات نهایی هم در سطح ملی برگزار می‌شود.

فولادوند در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره اینکه قطعا آزمون‌ها در تهران حضوری خواهد بود؟ گفت: بله اگر قرار باشد تصمیم جدیدی اتخاذ شود باید در سطح ملی باشد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا امتحانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، براساس اعلام آموزش و پرورش، شرط ۲ عنوان درس نهایی و دو عنوان درس غیرنهایی برای استفاده از تک ماده حذف شد و دانش آموزان می توانند تا ۴ درس را بدون درنظر گرفتن نهایی و یا غیرنهایی تک ماده کنند.

در این راستا، محمود امانی طهرانی امروز درباره امکان تک ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد: پیشتر گفته شده بود که ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند اما پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهایی شدن همه امتحانات دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای ۴ درس امتحان نهایی میسر شد.

وی افزود: بسیاری از مصوبات اخیر در باب ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سنجش و پذیرش دانشجو است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ضوابط در آیین نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود اما اکنون همه امتحانات از داخلی تبدیل به نهایی شده است و در واقع این یک مصوبه ویژه به حساب نمی آید.

دیگر خبرها

  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • آغاز امتحانات شبه نهایی | سوالات امتحانات نهایی لو نمی رود
  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها