Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و همچنین برنامه‌ریزی آنان برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و بلافاصله تیم‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با تجهیزات کامل به منطقه مورد نظر عزیمت و به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از شناسایی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و با انجام عملیات هدفمند و هوشمندانه تمام مسیر‌های تردد را بر قاچاقچیان بستند، اما در نهایت سوداگران مرگ که در محاصره مرزداران گرفتار شده بودند با به جا گذاشتن محموله موادمخدر از منطقه متواری شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این عملیات موفقیت آمیز ضمن توقیف ۲ دستگاه خودروی تویوتا، ۲ تن و ۲۷۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و ۷۵ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

او با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به طور ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد، گفت: مرزبانان با پاسداری از مرز‌های پهناور کشور، مرز‌ها را برای فعالیت قاچاقچیان ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نیم تُن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه خودروی مشکوک و سریعا آن را مورد بررسی قرار دادند.

­

­این مقام ارشد در مرزبانی فراجا افزود: مأموران موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود کشف و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل؛ مقدار ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

­

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری توقیف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشف نیم تُن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم