Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@11:14:59 GMT

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تهران با صد در صد ظرفیت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۹۹۳

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تهران با صد در صد ظرفیت

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همزمان با اجرای طرح ترافیک از صبح روز امروز شنبه 17 خرداد در پایتخت، از آمادگی کامل این شرکت به منظور خدمات‌رسانی به مسافران خبر داد و گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران با صد در صد ظرفیت در خدمت شهروندان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  محمود ترفع با اعلام اینکه همزمان با اجرای طرح ترافیک، ناوگان اتوبوسرانی در دو بخش خصوصی و عمومی با توان حداکثری خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: برای اجرای بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در بازه‌های زمانی اوج مسافر، اتوبوس‌های تک‌کابین بخش خصوصی به خطوط تندرو اعزام و در این خطوط به کار گرفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به موجب توصیه‌های بهداشتی، اقتضای حضور شهروندان در خارج از منزل و در سطح شهر، استفاده از ماسک است، اظهار کرد: در ۶۰ پایانه و ایستگاه پرمسافر خطوط تندرو، ماسک عرضه می‌شود و از شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام سوار شدن به اتوبوس، حتماً از ماسک استفاده کنند.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ وی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی این تمهیدات برای حفظ سلامت شهروندان و جابه‌جایی ایمن مسافران در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: یگان اجراییات شهرداری تهران با حضور در پایانه‌ها و ایستگاه‌های پرمسافر، بر روند استفاده مسافران از ماسک نظارت کرده و توصیه‌های لازم را به شهروندانی که قصد سفر با اتوبوس دارند، ارائه می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمود ترفع اتوبوسرانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران