Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک سامان امکان ثبت درخواست فروش سهام عدالت به‌صورت غیرحضوری و از طریق سایت این بانک را فراهم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سامان، با توجه به آغاز فرآیند فروش سهام عدالت از طریقه شبکه بانکی، بانک سامان نیز علاوه بر ارائه این خدمت در تمامی شعب خود، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت این درخواست به‌صورت آنلاین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس تمام اشخاصی که شماره‌حساب آن‌ها در سامانه سهام عدالت مربوط به بانک سامان است و روش مستقیم مدیریت و آزادسازی سهام را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت بانک سامان و انتخاب گزینه «سامانه سهام عدالت» که در زیرمجموعه خدمات غیرحضوری قرار گرفته، اقدام به ارائه درخواست فروش سهام خود به‌صورت آنلاین کنند.

لازم به ذکر است که اولویت ثبت درخواست فروش در روش حضوری و یا غیرحضوری کاملاً مشابه و یکسان بوده و هیچ‌کدام از روش‌های یادشده مزیتی بر دیگری ندارد.

گفتنی است، وجوه مربوط به فروش سهام عدالت پس از تکمیل فرآیند به‌صورت مکانیزه به حساب متقاضیان واریز خواهد شد و متقاضیان نیازی به مراجعه مستقیم به شعب برای دریافت این وجوه ندارند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهام عدالت بانک سامان فروش سهام عدالت بانک سامان سهام عدالت فروش سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس ماده ۵۰ آیین‌نامه مدارس و در ماده ۸۸ آیین‌نامه آموزشی، ثبت‌نام مجدد دانش‌آموز در همان پایه که قبول شده در موارد استثنا مانعی ندارد و تکرار پایه در دوره دوم متوسطه متناظر با رشته تحصیلی و تنها در مدارس غیر دولتی امکان‌پذیر است.
علیرضا شجاعی‌پور افزود: افزود: اگر دانش‌آموزی متقاضی تکرار پایه بود، باید شرط قبولی در همان پایه را دارا باشد.
وی افزود: هر چند دانش‌آموزان متقاضی تغییر رشته می‌تواند هم در خردادماه و هم در شهریورماه در آزمون تغییر رشته مشارکت کند، اما توصیه ما به شرکت دانش‌آموز در امتحانات خردادماه است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: در خردادماه هم دانش‌آموزان می‌توانند تغییر رشته بدهند، اما مدیران باید مشخصات دانش‌آموز متقاضی را در سامانه سیدا ثبت کنند.
به گفته او: دانش‌آموز متقاضی تغییر رشته در پایه‌های دهم و یازدهم باید تا دوهفته قبل از امتحانات خرداد و یا شهریورماه، درخواست تغییر رشته خود را به مدرسه ارائه دهند.
سرپرست معاونت آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: دانش‌آموزانی که از پایه یازدهم به دوازده تغییر رشته دهند، در صورتی که دروسی باقی بماند می‌تواند در امتحانات شهریور شرکت کنند، اما نمراتشان در سوابق تحصیلی موثر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد