Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالدی گفت: موج دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه با ارسال ۵۰ بسته غذایی برای بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط کانون فرهنگی هنری فدک مسجد امیرالمومنین (ع) روستای سردشت سفلی آغاز شد.

«حامد خالدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری فدک روستای سردشت سفلی با همکاری خیرین ۵۰ بسته غذایی را برای توزیع بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا آماده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مسئول کانون فرهنگی هنری فدک مسجد امیرالمومنین (ع) روستای سردشت سفلی ادامه داد: این کانون در راستای دستگیری از نیازمندان تاکنون ۱۵۰ بسته غذایی که توسط خیرین تهیه شده را بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

وی ابراز کرد: این بسته های غذایی در راستای لبیک به فرامین رهبری، اجرای رزمایش همدلی و دستگیری از اقشار ضعیف روستای سردشت سفلی انجام شد.

 

خالدی گفت: مرحله سوم نیز با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین توسط کانون فرهنگی هنری فدک مسجد امیرالمومنین (ع) روستای سردشت سفلی آغاز می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فدک مسجد امیرالمومنین (ع) روستای سردشت سفلی ادامه داد: رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح ملی «راهکار» برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به منظور امیدافزایی در سطح استان دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی اصغر دریایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با اشاره به فرموده رهبری، بر ضرورت جهاد تبیین و بیان عوامل امیدزا تاکید کرد و اظهار داشت: امپراطوری رسانه‌‌ای غرب در حال وارونه و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند.

وی با اشاره به عنوان شعار سال‌، اتحاد، انسجام و مشارکت مردمی در جهت تحقق این شعار ضروری دانست و گفت: تحقق شعار سال در استان فرهنگی کردستان با تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دنبال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: در سال گذشته بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی مواجه بودیم به طوری‌که به اذعان فعالان این عرصه تعدد و تنوع برنامه‌ها در طول یک دهه اخیر در استان بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: در کنار این برنامه‌ها، از اتمام پروژه‌های عمرانی غفلت نکردیم به طوری‌که افتتاح و بازگشایی سه طرح و پروژه عمرانی عرصه‌ فرهنگ و هنر استان از جمله نگارخانه هنر شهر سنندج، پلاتوهای سقز و دیواندره با مجهز شدن به آخرین ابزار و سیستم‌های صوتی و نورپردازی از جمله شاخصه دیگر این بارش‌های فرهنگی و هنری در عرصه توسعه فضاهای فرهنگی و هنری همه جانبه بود و پروژه‌های دولت قبل در حال اتمام است.

دریایی بیان کرد: در سال گذشته به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم، درجه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از درجه 3 به 2 ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه همه این برنامه‌ها در سایه امنیت پایدار برگزار می‌شود، اظهار کرد: امنیت کنونی را قدردان خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان امنیت برقرار است که همه ما و هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه قدردان این وضعیت هستند.

مدیرکل ارشاد استان کردستان خاطر نشان کرد: دیدار رئیس جمهور در سفر سال گذشته با اهالی فرهنگ و هنر استان و سفر مقامات وزارتخانه از جمله شخص وزیر و معاونین به استان فرهنگی کردستان و دیدار با هنرمندان و شنیدن دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات این قشر تأثیرگذاری از شاخصه‌های بارز عرصه فرهنگ و هنر استان در سال گذشته بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • اجرای طرح بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه