Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@12:54:17 GMT

روند تکمیل پروژه‌های شهرداری‌های استان رصد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۰۶۲

روند تکمیل پروژه‌های شهرداری‌های استان رصد می‌شود

استاندار البرز با اشاره به شیوع کرونا و تلاش شهرداری‌های استان برای کنترل این ویروس، گفت: شهرداری کرج در مقابله با کرونا به‌خوبی پای کار بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی صبح روز شنبه در مراسم رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی کرج، اظهار کرد: خودروهای جدید آتش‌نشانی با اعتباری ۳۱ میلیارد تومانی وارد سازمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیوع کرونا و تلاش شهرداری‌های استان برای کنترل این ویروس، گفت: خوشبختانه مدیران شهری به خوبی پای کار بودند، همچنین سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج یکی از سازمان‌های پیشران در مقابله با کرونا بوده است.

استاندار البرز در بخش دیگری به روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج اشاره کرد و گفت: عملیات ریل گذاری در سه ایستگاه به طول شش و نیم کیلومتر انجام شده و طبق گفته‌های شهردار کرج تا آبان ماه امسال به سرانجام می‌رسد.

شهبازی با اشاره به روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج نیز گفت: این پروژه طرحی ماندگار است و در تاریخ مدیریت شهری کرج می‌ماند.

وی در بخش دیگری به احداث کارخانه نوآوری استان اشاره کرد و گفت: در فاز نخست این پروژه برای ۵۰۰ نفر شاغل می‌شوند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: هزار میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری تعریف شده است.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به پیش‌بینی پروژه‌های متعدد در حوزه سیما و منظر و فضای سبز شهر قم، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ بهره‌برداری از شهربازی قدیمی قم یعنی شهربازی بوستان فدک را خواهیم داشت که با وجود محدودیت‌های مختلف به ثمر رسید.

وی با اشاره به تعیین اهداف متعدد برای اجرای پروژه‌های شهری افزود: باغ گیاه شناسی شهر قم که یک طرح علمی و تفریحی است در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه‌های تفریحی مثل باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش‌خانه بزرگ شهر قم که در بوستان علوی در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: یک دهکده قدیمی این دم‌نوش‌خانه بازسازی شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این مکان با گیاهان دارویی آشنا شوند و از دمنوش ها یا غذاهای این گیاهان استفاده کنند.

جوادیان با بیان اینکه بودجه سازمان سیما منظر و فضاسازی در شهر قم برای سال جدید حدود هزار میلیارد تومان است، گفت: تکمیل فازهای بعدی بوستان هزار هکتاری و اجرای پروژه زیپ لاین یا پل معلق بوستان هزار هکتاری از جمله پروژه‌هایی است که در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نورپردازی میادین اصلی شهر قم از جمله میدان جهاد و میدان آزادگان، افزود: از اقدامات شاخص در سال ۱۴۰۳ که از سال ۱۴۰۲ شروع شده، ساماندهی ورودی‌های شهر قم است.

کد خبر 744773

دیگر خبرها

  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • ساختار سازمان امور عشایری کشور تغییر می‌کند