Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام شهردار سنندج و در صورت احداث زیرساخت‌ها و اتمام فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان، امسال تا ۲۰ هزار مترمربع از محلات نواحی منفصل شهری "نایسر" آسفالت و بهسازی می‌شود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ناحیه منفصل شهری «نایسر» سنندج با بیش از 75 هزار نفر جمعیت به‌‌علت عدم بی‌توجهی مسئولان کلکسیونی از همه معضلات، آسیب‌های شهری، اجتماعی و زیست‌محیطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین مطالبه مردمان این نواحی آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های خاکی بوده که بارها و بارها خواسته خود را در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه مطرح کرده‌اند.

خبرنگاران تسنیم از دو سال گذشته همواره در گزارش‌های مختلفی مشکلات مردمان نواحی منفصل شهری نایسر به‌‌ویژه مشکل عدم آسفالت کوچه و خیابان‌هایشان را به گوش مسئولان شهری رسانده و مطالبه‌گری کرده تا اینکه اخیراً شهردار به‌‌همراه رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج و مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر از روند آسفالت محلات این ناحیه بازدید و از آسفالت کوچه و خیابان‌ها خبر داده است.

حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج در این بازدید از آغاز عملیات آسفالت و بهسازی محلات ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و در صورت احداث زیرساخت‌ها و اتمام فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان، امسال تا 20 هزار مترمربع از محلات این نواحی آسفالت و بهسازی می‌شود.

مشکلات مردم نایسر سنندج به فراموشی سپرده شده‌ است + فیلم«نایسر سنندج» با 75 هزار نفر جمعیت یک‌ مترمربع هم فضای سبز ندارد‌

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبه شهروندان از شهرداری موضوع «آسفالت و بهسازی محلات و معابر» است، افزود: متأسفانه افزایش چندین برابری قیمت قیر و دیگر مصالح زیرسازی باعث شده که روند آسفالت معابر در اکثر شهرها با مشکل روبه‌رو شود.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه در دو سال اخیر 500 هزار متر مربع از معابر، محلات و پروژه‌های عمرانی تکمیل ‌شده، آسفالت و بهسازی شده است گفت: انجام آسفالت محلات توسط شهرداری منوط به اتمام فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

صیدی اظهار داشت: یکی از عمده‌ترین مشکلات در نواحی منفصل شهری عدم احداث زیرساخت‌های لازم است که شهرداری را در بحث آسفالت و بهسازی دچار مشکل کرده است.

خبرگزاری تسنیم در سلسله‌ گزارش‌های مختلف مطالبات مردم، مشکلات و توانمندی‌های شهرستان‌ها و روستاهای استان کردستان را منعکس و پیگیری کرده و همچنان پیگیر آسفالت کوچه و خیابان‌های نایسر سنندج است.

انتهای پیام/481/ح

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسفالت و بهسازی آسفالت کوچه نایسر سنندج خیابان ها منفصل شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته از خودکفایی شهرداری قم در زمینه تولید آسفالت مورد نیاز در سطح شهر و فروش مازاد آن به بخش خصوصی خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان ۲۱۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری تولید و حمل و پخش شد.

وی افزود: ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی ساخته شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بحث آسفالت شهرداری قم در سال گذشته توانست به خودکفایی صددرصدی برسد و علاوه بر آن فروش به بخش خصوصی نیز اتفاق افتاد.

بخشی تصریح کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم توانسته است در حوزه تأمین آسفالت علاوه بر تأمین مصرف مناطق و پروژه‌های شهرداری، رقابت خوبی با بخش خصوصی در زمینه کیفیت و قیمت داشته باشد و بخش خصوصی در چهارچوب مقررات موجود به شکل خریدار به شهرداری مراجعه کرده است.

وی با اشاره به نیاز شهرداری قم به معادن و تولید مصالح معدنی برای زیر اساس و اساس آسفالت ادامه داد: معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها آن را در دستور کار داشته است و نزدیک به ۷۰ درصد نیاز شهرداری از این معدن تأمین می‌شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک بگیرد، اضافه کرد: مجوز این کار از مجاری قانونی اخذ شد و در سال جدید بهره‌برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

بخشی با اشاره به اهمیت تأمین به موقع مصالح برای پروژه‌های شهری گفت: در این زمینه نیز حرکت به سمت خودکفایی است تا ۱۰۰ درصد مصالح مصرفی و خاکی پروژه‌های شهری قم در سازمان توسعه و عمران شهرداری تأمین شود.

کد خبر 747139

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری