Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریزبا بیان اینکه حتی یک لحظه نیز نباید کار اجرا در مترو تعطیل شود گفت: توقف تی‌بی‌ام‌ ها در خط ۲ قطار شهری برای تبریز مضر‌ است و باید تکلیف این خط هرچه سریع‌تر‌ مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله‌ تقی‌پور‌  اظهار داشت: در راستای وظیفه شورای شهر که همانا پیگیری و نظارت است به اجرای خطوط مترو و به خصوص تکمیل خط یک‌ نظارت‌ داریم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز برای حل برخی گره‌های ترافیکی شهر تبریز نیازمند اتمام و تکمیل قطار شهری هستیم گفت: برای رفع مشکلات ترافیکی باید ‌سیستم مدیریت حمل و نقل عمومی یکپارچه داشته باشیم.

تقی‌پور گفت: باید در کنار گسترش حمل ونقل عمومی از محیط‌های پیاده رو نیز غافل نشویم و زیرساخت‌های مورد نیاز را ایجاد کنیم‌.

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه امروز اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح بار مالی زیادی برای شهرداری تحمیل می‌کند افزود: در صورت تکمیل مترو این بار مالی به شهر تحمیل نخواهد شد‌ و هزینه‌های آن در مترو صرف می‌شود.

تقی‌پور ضمن ابراز امیدواری گفت: امیدواریم در ۶ ماهه اول سال ۹۹ اجرای پاره‌ خط ها در شهرک‌ های اطراف تبریز اجرایی شود تا بسیاری از مشکلات در خصوص حمل و نقل شهرک‌ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه حتی یک لحظه نیز نباید کار اجرا در مترو تعطیل شود گفت: توقف تی‌بی‌ام‌ ها در خط ۲ قطار شهری برای تبریز مضر‌ است و باید تکلیف این خط هرچه سریع‌تر‌ مشخص شود.

او افزود: با وجود شرایط امروز کشور هرمقدار کار‌های مترو متوقف شود تبریز متضرر خواهد شد که نباید اجازه دهیم‌ فعالیت‌های عمرانی مترو متوقف شود.

وی با بیان اینکه باید کار‌های اجرای مترو را سرعت ببخشیم گفت: امروز زمان سستی و توقف در کار‌های  عمرانی مترو شهری نیست و هرچه توقف کنیم این توجیه اجرای مترو را کم می‌کند.

تقی‌ پور با بیان اینکه برخی مدیران شهرداری جزیره‌ای عمل می‌کنند گفت: شهرداران مناطق باید بدانند که همه مناطق تحت پوشش مدیریت واحد شهرداری تبریز فعالیت می‌کنند و هیچکس حق عملکرد جزیره‌ای ندارد.

وی افزود: کمیسیون  عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز آماده همکاری تمام و کمال‌ با سازمان قطار شهری است تا مردم هرچه سریع‌تر بتوانند از مزایای مترو بهره‌مند شوند.

تقی‌پور گفت: در اجرای برخی ایستگاه‌ها در طرح‌های مطالعاتی تجدیدنظر کنیم، یکی از مشکلات ما در تبریز این است که مشاورین بومی نیستند و از نیاز‌های شهر اطلاع درستی ندارند.

وی با بیان اینکه ما مدیون مردم هستیم و از کار‌های  پوپولیستی‌ پرهیز می‌کنیم و هدفمان اجرای پروژه‌های ماندگار است گفت: مردم تبریز لایق بهترین ها هستند و وظیفه ما تامین بهترین امکانات در شهر می‌باشد.

انتهای پیام/60001
 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس قطار شهری حمل و نقل تقی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیراجرایی خط ۷ مترو تهران گفت: ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه باقی مانده خط ۷ مترو تهران امسال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این بخش، معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند.

یاشار لطفی افزود: با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی‌الیه جنوب شرقی خط ۷، سر فاصله حرکت قطار‌ها در این خط تا ۸ دقیقه کاهش می‌یابد.

مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران درباره آخرین وضع تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: عملیات حفاری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی به اتمام رسیده و بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاه‌های آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، درحال تکمیل است و در مجموع ۱۷۰۰ متر دیگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.

یاشار لطفی افزود: ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزیره‌ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط ۷، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد