Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@10:03:40 GMT

افزايش 29 درصدي تردد برون‌شهري

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۲۷۱

افزايش 29 درصدي تردد برون‌شهري

خبرگزاری آریا-براساس آخرین اطلاعات دریافتی، تردد‌های برون شهری در مقایسه با دیروز 29/4 درصد افزایش نشان می‌دهد.
به گزارش آریا ،براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2236 تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته، تردد‌های برون شهری در مقایسه با دیروز 29/4 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های راهداری سراسر کشور، در حال حاضر اکثر محور‌های مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 9/5 درصد است و اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 بامداد صورت پذیرفته است.
آزادراه کرج - تهران با 143 هزار و 393 تردد، آزادراه قزوین - کرج با 134 هزار و 2 تردد و آزادراه کرج - قزوین با 103 هزار و 50 تردد بیشترین تردد جاده‌ای را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش تردد برون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در مرکزی

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس تحلیل گزارش‌های تردد در جاده‌های استان از ابتدای ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز هشتم فروردین ماه سال جاری ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۹۸۶ تردد در ۷۰ محور شریانی استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تردد ناوگان اتوبوسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی داشته است، افزود: طی این بازه زمانی ۴۳ هزار و ۹۹ تردد ناوگان اتوبوسی نیز توسط سامانه‌های هوشمند جاده‌ای به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از کاهش ۱۶ درصدی تردد ناوگان سنگین نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: طی این مدت تردد ناوگان سنگین در محورهای مواصلاتی استان به یک میلیون و ۳۲۱ هزار مورد رسیده است.

جهانی گفت: شمار خودروهای ورودی به استان بیش از ۲ میلیون و ۱۷۰ دستگاه و تعداد خودروهای خروجی از استان نیز ۲ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۵۷۵ دستگاه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: میانگین سرعت خودروها در محورهای استان را ۸۶ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود و این در حالی است که سرعت متوسط در کشور در این بازه زمانی ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

جهانی آزادراه تهران ساوه و سلفچگان به اراک را دو محور پرتردد استان عنوان کرد.

کد خبر 6064402

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۱ درصدی مجروحان تصادفات رانندگی برون شهری
  • افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در استان مرکزی
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان
  • افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در مرکزی
  • کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در جاده‌های بوشهر
  • کاهش ۶۰ درصدی سوانح جاده‌ای در استان همدان 
  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۳۰ درصدی حجم آب سد‌های گلستان