Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@10:01:04 GMT

تکذیب شایعه فوت نوری المالکی بر اثر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۳۲۶

ساعت24-دفتر اطلاع‌رسانی نوری المالکی خبر منتشر شده در شبکه العربیه درباره فوت وی بر اثر ویروس کرونا را به جد تکذیب کرد و آن را شایعه بدخواهان توصیف کرد.

«هشام الرکابی» مسئول دفتر نوری المالکی در صفحه توئیتر خود به یک خبر منتشر شده در زیرنویس شبکه العربیه در خصوص فوت المالکی واکنش نشان داد.

او با درج تصویری از شبکه العربیه که خبر فوت نوری المالکی در آن درج شده بود؛ نوشت: «ادعاهای کذب و اخبار جعلی سلاح ورشکستگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کینه‌توزان به المالکی از مواجهه با وی ناتوان هستند و چیزی جز پخش اکاذیب ندارند.»

الرکابی کمی پس از آن تصویری از دیدار «نوری المالکی» با «فالح الفیاض» رئیس هیأت الحشد الشعبی را نیز توئیت کرد. این برای بار اول نیست که شایعه درگذشت نوری المالکی منتشر می‌شود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نوری المالکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد

به گزارش همشهری آنلاین، از صبح امروز ویدئویی در فضای مجازی با ادعای برخورد ناشایست شهردار فردیس با تعدادی از شهروندان در حال انتشار است که شهردار فردیس این ادعا را تکذیب کرد.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اعلام این مطلب، گفت: فیلمی که منتسب به شهردار فردیس در شبکه های معاند و فضای مجازی منتشر شده، هیچ ربطی به این شهرداری فردیس ندارد.

وی گفت: فیلم منتشر شده به نام شهرداری فردیس، مربوط به چندین سال قبل است که در یکی از شهرهای اقماری استان البرز روی داده است.

وی گفت: این فیلم به نام شهردار فردیس و اینجانب در حال انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های معاند است که هیچ گونه ارتباطی با شهرداری فردیس و همکاران اینجانب در این شهرداری ندارد.

محمد رضا احمدی نژاد در ادامه با اشاره به تلاش پاکبان و سبزبان این شهرداری اشاره کرده و گفت: پاکبانان سهم بسزایی در موفقیت و پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری فردیس داشته و دارند.

کد خبر 845871 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان البرز خبر مهم شهرداری شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی ایران
  • حماس اخباری از انتقال دفتر سیاسی خود از دوحه را تکذیب کرد
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس