Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-19@13:29:55 GMT

اقدام جالب تیم بلژیکی بیرانوند برای فصل بعد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۳۲۷

اقدام جالب تیم بلژیکی بیرانوند برای فصل بعد



آنتورپ قصد دارد فصل بعد با پیراهن‌هایی که عکس تماشاگران این تیم روی آن نقش بسته به میدان برود.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت دالماپورتال، رقابت‌های فصل جاری لیگ بلژیک زودتر از موعد مقرر به پایان رسید و تیم بروخه عنوان قهرمانی را به دست آورد. آنتورپ که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را به خدمت گرفته، در رده چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا حداقل چندین هفته ابتدایی لیگ بلژیک در فصل آینده بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، سران تیم آنتورپ تصمیم گرفتند با تی شرت هایی به زمین بازی بروند که عکس تماشاگران این تیم روی آن نقش بسته است و به این ترتیب یار دوازدهم آنتورپ در تمام بازیهای این تیم به ابن شکل حضور داشته باشد.

طبق گزارشات قرار است علیرضا بیرانوند این هفته راهی بلژیک شود و در این صورت جانشین او در پرسپولیس یعنی بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات در بازیهای باقی مانده لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.   تصمیمات اخذ شده در این نشست به شرح زیر است:   در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.   در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.   همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.   شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر