Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@01:54:56 GMT

۲۱ تصادف جاده‌ای و ۴۱ تصادف شهری در ۳ روز تعطیل خرداد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۴۸۳

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر حبیب معصومی اظهار کرد: طی تعطیلات سه روزه ۱۴ تا ۱۶ خردادماه، اورژانس پیش بیمارستانی ۴۱ مورد مأموریت تصادفات شهری و ۲۱ مورد مأموریت تصادفات جاده ای را به ثبت رسانده که در پی تصادفات شهری ۵۶ نفر و در مأموریت های جاده ای ۳۱ نفر مصدوم به بیمارستان ها منتقل شده است‌.

وی افزود: در حوادث غیرتصادفی نیز همچون سقوط، مصدومیت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ۶۱ مورد مأموریت شهری و ۲۲ مورد مأموریت جاده ای به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان بیان کرد: به ۱۹۷ بیمار اورژانسی در شهر و ۴۴ بیمار در جاده های استان نیز خدمات رسانی شده است.

وی ادامه داد: طی سه روز اخیر دو مورد پرواز اورژانس هوایی از شهرستان های کبودراهنگ و نهاوند نیز صورت گرفته که بیماران قلبی را به مرکز استان منتقل کرده است.

معصومی تصریح کرد: غرق شدن جوان تهرانی که بومی ملایر بود، در سد کلان این شهرستان نیز از حوادث تلخ این چند روز اخیر بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: ارائه آمار فوتی های این ایام بر عهده پزشکی قانونی است، از این رو ارائه آمار فوتی ها را به پزشکی قانونی محول می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف تصادف مرگبار مورد مأموریت جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مأموریت اورژانس کرمانشاه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه گفت: تعداد دو هزار و ۶۸۵ مأموریت از بیست‌وچهارم اسفندتا ساعت هشت صبح ششم فروردین ۱۴۰۳ در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی، امروز_ سه‌شنبه هفتم فروردین _در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد دو هزار و ۶۸۵ مأموریت از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا ساعت هشت صبح ششم فروردین سال‌جاری در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی افزود: در این مأموریت‌ها، یک هزار و ۹۸۶ نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه در خصوص مأموریت‌های صورت گرفته در استان تصریح کرد: تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵، ۱۴ هزار ۲۹۰ تماس بود که از مجموع مأموریت‌ها ۵۳۹ مورد حوادث ترافیکی و دو هزار و ۱۴۶ مورد غیرترافیکی بوده است.

وی ادامه داد: تعداد مصدومان ترافیکی ۵۳۲ و تعداد مصدومان غیرترافیکی، یک هزار و ۴۵۴ نفر بودند.

قلعه‌سفیدی اضافه کرد: در این مدت تعداد ۲۰۴ نفر نیز به کمپ‌های سلامت استان مراجعه کردند.

به گزارش ایمنا، کرمانشاه یکی از استان‌هایی است که همواره در ایام نوروز میزبان بازدیدکنندگان فراوانی است و به همین خاطر خدمات ارائه شده درمانی و ترافیکی در این ایام در این استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 739309

دیگر خبرها

  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • ثبت ۲ هزار و ۶۸۵ مأموریت در اورژانس استان کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مأموریت اورژانس کرمانشاه
  • حوادث جاده‌ای ساوه در ایام نوروز
  • حوادث جاده‌ای تربت‌حیدریه در تعطیلات نوروز فوتی نداشت