Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رضایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بیان کرد: این انتخابات با هدف استفاده از ظرفیت اعضای هلال احمر در تصمیم‌گیری و سیاست گذاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فرآیند برگزاری این دوره از انتخابات از هفته پایانی فروردین ماه آغاز شده است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، در همان نخستین گام بر رعایت الزامات بهداشتی تاکید و تمهیدات مورد نیاز اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک بار در همه مراکز جمعیت هلال احمر کشور برگزار می‌شود.

رضایی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ هزار و ۹۱۳ نفر با جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همکاری می‌کنند، افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۷۶ نفر واجد شرایط اخذ رأی در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هستند.

وی ادامه داد: ۱۲۳ نفر برای شورای اجرایی و بازرسی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نامزد شده‌اند که بعد از بررسی‌های انجام شده در ستاد اجرایی هیئت نظارت شهرستانی و استانی، ۱۰۶ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: انتخابات ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۳ خردادماه سال جاری در کلیه شعب استان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت به حد نصاب نرسیدن مجمع شهرستان (حضور دو سوم اعضا) جلسه بعدی پس از نیم ساعت در همان محل با حضور هر تعداد اعضا با استقرار هیأت رئیسه سنی و سپس هیأت رئیسه دائم رسمیت داشته و رأی‌گیری آغاز خواهد شد.

کد خبر 4942317

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا رضایی هلال احمر خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی ایلام امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی جنگل ها انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هلال احمر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند