Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیل عباسی غریب در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر لزوم توجه به آموزش مهارت‌های زندگی، اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی در راستای توانمندسازی دانش آموزان و والدین در زمینه برخورد با موقعیت‌های مخاطره آمیز و آسیب‌های اجتماعی توجه به همین آموزش‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی با همکاری دادگستری گیلان، افزود: در این کارگاه آموزشی ۲۳ مهارت پیشگیری رشد مدار به مربیان منتخب ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به حضور ۲۰ مربی در این کارگاه آموزشی حضور داشتند، گفت: در این کارگاه آموزش مربیان با ۲۳ مهارت پیشگیری رشد مدار و چگونگی ارائه آن به دانش آموزان و والدین آشنا شدند.

وی با بیان اینکه پیشگیری رشد مدار یک سرمایه‌گذاری پایدار و درازمدت است، تصریح کرد: اجرای این طرح می‌تواند از خردسالی بوده و شخصیت وی را شکل دهد.

عباسی غریب با اشاره به اینکه طرح آموزش پیشگیری رشد مدار در ۲ هزار و ۴۹ مدرسه استان گیلان برگزار شد، گفت: هزار و ۱۴۸ نفر در دوره ابتدایی با عنوان ۲۳ مهارت رشد مدار این آموزش‌ها را فرا گرفتند.

وی افزود: ۵۳۳ نفر در دوره اول متوسطه با عنوان طرح مهارت‌های مقابله‌ای و ۳۴۸ دانش آموز در دوره دوم متوسطه طرح آموزش پیشگیری رشد مدار را با عنوان عاری از خطر فرا گرفتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره‌ها، گفت: این کارگاه‌ها با هدف تقویت عوامل محافظتی و خنثی کردن عوامل خطر در رشد تحصیلی کودکان برای والدین برگزار می‌شود.

کد خبر 4942367

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش وپرورش گیلان توانمندسازی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی ایلام امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی جنگل ها پیشگیری رشد مدار کارگاه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستاهای استان نیازمند تأمین و جاگذاری تعداد ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

وی افزود: مأموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ پروژه آب روستایی، ساخت تعداد ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6085501

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند