Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:36:05 GMT

تمام شهرستان های البرز به جز طالقان وضعیت زرد دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۶۳۶

تمام شهرستان های البرز به جز طالقان وضعیت زرد دارد

عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که صورت ویدئو کنفرانسی باحضور رییس جمهوری  برگزار شد، افزود: البرز در شرایط مهار قرار دارد ولی همچنان همراهی مردم برای ثبات شرایط نیاز است.

وی ادامه داد: این استان به جهت اقدامات صورت گرفته و فهم مشترکی که بین تمامدستگاه های اجرایی برای بروز کمترین آسیب به مردم به وجود امد، شاهد بحران و گرفتاری شکننده در استان نبودیم و این روند نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی تاکید کرد: تا زمانی که به نقطه امنی برای مهار بیماری برسیم همچنان باید استانداردها بهداشتی در ابعاد مختلف رعایت شود.
وی با اشاره به اینکه توصیه های مسوولان درمان استان را باید جدی بگیریم، گفت: در این جلسه مقرر شد مهدهای کودک و کلاس های قرآنی از ۲۴ خرداد ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گیرند.
شهبازی  افزود: تورهای مسافرتی داخلی نیز از ۲۴ خردادماه مجاز به فعالیت هستند و در خصوص تورهای خارجی نیز طی جلسات آینده در ستاد ملی تصمیم گیری خواهد شد.
استاندار البرز اضافه کرد: سینماها و کنسرها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت سالن ها با رعایت نکات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هفته آینده فعالیت خواهند کرد.
بیست و چهارمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  ویروس کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و سلامت ویروس کرونا بهداشت و سلامت ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد :۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود:: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محورها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که قصد سفر و تردد در محورهای مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

کد خبر 6087029

دیگر خبرها

  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد