Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سلیمانی گفت: برنامه ریزی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام زمین‌های مربوط به نیروهای مسلح مستندسازی شوند.

علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که صبح امروز (شنبه هفدهم خردادماه) در سازمان ثبت و اسناد کشور برگزار شد با بیان اینکه وزارت دفاع متولی املاک نیرو‌های مسلح است، اظهار کرد: اراضی و املاک در کشور روز به روز ارزش بیشتری پیدا می‌کنند و همزمان با افزایش قیمت ملک، زمین خواری هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: امیدواریم با این تفاهم نامه از زمین خواری جلوگیری کنیم و مستند سازی املاک نیرو‌های مسلح انجام شود. املاک بسیاری از پیش از انقلاب تا کنون در اختیار نیرو‌های مسلح قرار گرفته، اما متاسفانه مستند سازی نشده و در معرض زمین خواری هستند و امروز با امضای تفاهم نامه به دنبال این هستیم تا مستندسازی اراضی و املاک انجام شود.

وی با اشاره به اهداف خود گفت: برنامه ریزی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام این زمین‌ها مستندسازی شوند و امیدواریم در بستر این تفاهم نامه این کار انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل دانشگاه تهران تا میدان انقلاب با در دست گرفتن پلاکارد‌هایی با شعار‌های «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیرو‌های مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح قدردانی و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با شعار‌های مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ضمن اعلام انزجار از نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی در غزه، حمایت از آرمان فلسطینی‌ها را فریاد زدند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران تهرانی با صدور قطعنامه‌ای بار دیگر جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسراییل نشان دادند.

آن‌ها در این قطعنامه با تاکید بر اینکه دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد اعلام کردند: مردم ایران تا پیروزی نهایی کنار فلسطین خواهند بود و مظلومیت این ملت را به گوش جهانیان خواهند رساند. ناکارآمدی گنبد آهنین و شکست حامیان رژیم صهیونسیتی معادلات سیاسی و نظامی جهان را بر هم ریخت. امروز همه ما وظیفه داریم از سپاه و نیرو‌های مسلح تقدیر کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود
  • رئیس سیا: اوکراین ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۴ شکست بخورد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • رایزنی برای تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی