Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین دورنت اعلام کرد زمانی که مسابقات NBA از ماه آینده مجددا آغاز شود، به میدان نخواهد رفت.

طرفداری - کوین دورنت می گوید زمانی که فصل 2019-2020 مسابقات NBA پس از تعطیلی به خاطر کرونا در ماه آتی از سر گرفته شود، برای بروکلین نتس به میدان نخواهد رفت.

کوین دورنت از وقتی که در بازی پنجم فینال NBA، در دیدار گلدن استیت وریرز برابر تورنتو رپترز دچار پارگی تاندون آشیل شد، تا به امروز به میدان نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر تعطیلی NBA به خاطر پاندمی کرونا نیز نمی تواند موجب بازگشت MVP دو دوره فینال NBA به بازی ها شود. با از سرگیری لیگ NBA در تاریخ 31 جولای در فلوریدا، زمان دوری فوروارد بروکلین نتس از مسابقات به یک سال می رسد اما کوین دورنت می گوید از نظر جسمانی برای بازگشت به مسابقات در فصل جاری آماده نیست. دورنت در مصاحبه با ESPN گفت:

برای من بهتر است که صبر کنم. فکر نمی کنم ماه آینده برای بازی تحت آن نوع از فشار آماده باشم. این تصمیم به من زمان بیشتری می دهد تا برای فصل بعد و بقیه دوران حرفه ای خود آماده شوم. فصل من به پایان رسیده است. به هیچ وجه برای بازی کردن برنامه ندارم. زمانی که این مصدومیت در تابستان گذشته رخ داد، قرار بود من تا فصل بعدش صبر کنم. این فصل هیچ برنامه ای برای بازی کردن نداشتم.

آینده برایم مهمتر است

من باید به حالت اولیه بازمیگشتم و فقط بر روی خودم و نتیجه این مصدومیت تمرکز می کردم. برای اولین بار احساس کردم در فضای بهبودی مخصوص خودم هستم. احساس نمی کردم باید بخشی از تیم باشم، با تیم سفر کنم و کارهایی را انجام بدهم که در زمان بازی کردن انجام می دادم. واقعا می توانستم صبر کنم و هرروز بر روی خودم تمرکز کنم. اصلا عجله نداشتم. حس و حال خوبی بود. در مصدومیت های قبلی خودم را تحت فشار می گذاشتم تا برای برگشتن به مسابقات عجله کنم. می دیدم که هم تیمی هایم (از بازی) لذت می برند و من هم می خواستم که آنجا باشم. اما این بار در فرآیند ذهنی هبودی بیشتر صبور بودم و از این لحاظ عجله نکردم. کارها را یکی پس از دیگری انجام می دهم و به دنبال آنچه هستم که در طولانی مدت برایم بهتر است.

همچنین بخوانید

سران NBA با برگزاری و ادامه مسابقات فصل 20-2019 در فلوریدا موافقت کردند / فوری

کمک 100 میلیون دلاری مایکل جردن و نایکی برای مبارزه با نژادپرستی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوین دورنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس جاده ابریشم که یکی از رقابت‌های قدیمی و مطرح جهان است از روز یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در شهر باکو آغاز شده و تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافته است بر این اساس، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف عصر روز گذشته چهارشنبه ۸ فروردین برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان رفتند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر امروز برای کسب نشان طلا با "اصیل‌بیک جلیل‌اوف" ازبکستانی دیدار می‌کند.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار‌" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با کسب مدال برنز به کارش پایان داد.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را با شکست بدرقه کرده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و با ارائه مبارزه‌ای حساب شده به برتری دست یافت. امیری عصر امروز در فینال با "الکساندر زیریانوف" از روسیه پیکار می‌کند.   در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان دوسیبای" از قزاقستان جدال کرد و در پایان ۳ راند مبارزه، این بوکسور قزاق بود که برنده شد تا کسری به مدال برنز بسنده کند.   باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد