Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر بنگلادش در ایران گفت: پل معلق شهرستان مشگین‌شهر که یکی از مجموعه‌های زیبای گردشگری استان چهار فصل اردبیل محسوب می‌شود بسیار هیجان‌انگیز است. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی میراث فرهنگی، اعظم ساکار صبح امروز در بازدید از پل معلق شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: پل معلق شهرستان مشگین‌شهر که یکی از مجموعه‌های زیبای گردشگری استان چهار فصل اردبیل محسوب می‌شود بسیار هیجان‌انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش توسعه گردشگری در اشتغال‌زایی را بسیار موثر دانست و افزود: ایجاد چنین مجموعه‌های گردشگری با استفاده از ظرفیت‌های بالای عرصه طبیعت و راهکارهای علمی و تجربیات سایرین می‌تواند به ایحاد اشتغال برای جوانان نقش ویژه‌ای داشته باشد.

روحانی: دستورالعمل‌های بهداشتی لازم برای بازگشت فعالان گردشگری به چرخه فعالیت تهیه شوداردبیل| تسهیل در روند سرمایه‌گذاری در توسعه گردشگری کشور موثر باشدمعاون استاندار گلستان: حتی یک ریال برای جبران خسارت سیل به صنعت و گردشگری پرداخت نشد

ساکار با اشاره به سایر پروژه‌های گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: طبق شنیده‌های من در مناطق مختلف سطح استان اردبیل ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری وجود دارد که با همتی جدی می‌توان شاهد توسعه این استان بود.

سفیر بنگلادش در ایران ضمن قدردانی از تلاش مسئولان این مجموعه بیان کرد: طی بازدیدی کوتاه از این مجموعه توریستی و تفریحی علاوه‌بر اینکه لذب بسیاری بردم شاهد رعایت و توجه جدی به مسائل بهداشای نیز بودم که قابل قدردانی است.

انتهای پیام/146/ش

R41374/P1377/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشگین شهر پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر گردشگری به قطع نهال در منطقه نور

دریافت 14 MB کد خبر 6063394

دیگر خبرها

  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • فیلم/ واکنش وزیر گردشگری به قطع نهال در منطقه نور
  • واکنش وزیر گردشگری به قطع نهال در منطقه نور
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • نقش ساخت‌وسازهای زیرزمینی در توسعه شهری + شهرهای زیرزمینی معروف
  • روستای نگل قطب زیارتی کردستان/بزرگ‌ترین پل شیشه‌ای معلق در نگل
  • بوشهر میزبان انبوه مسافران نوروزی/مراکزاقامتی و تفریحی توسعه یابد
  • ثبت خاطرات نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان با نمادها و المان‌های نوروزی در ناژوان
  • ظریف: اگر استعفاء نمی‌دادم جایزه نوبل می‌بردم!