Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:39:09 GMT

شاه‌بیتی که به ادعای تاج حاصل دخالت وزیر بود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۸۳۴

شاه‌بیتی که به ادعای تاج حاصل دخالت وزیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در تازه ترین گفتگوی خود به این موضوع اشاره کرد که بند پرداخت غرامت ۳ ماهه به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان در قرارداد ویلموتس قرار گرفته و البته بر این مسئله تاکید داشت که این بخش شاه بیت و ظرافت قرارداد است.

بر اساس این بند هر طرف که نسبت به فسخ قرارداد ویلموتس اقدام کنند ملزم به پرداخت ۳ ماه غرامت قرارداد خواهند شد و البته ویلموتس به دلیل تاخیر در دریافت مطالبات قرارداد خودش را فسخ کرده و حالا علاوه بر کل مبلغ قرارداد ۳ ساله خواستار دریافت ۳ ماه غرامت نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال که بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای کمتر از ۵۰ روز حضور ویلموتس در ایران به وی از محل شستا، وابسته به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده موظف به پرداخت غرامتی نزدیک به ۶۰۰ هزار یورو خواهد بود که با نرخ فعلی ارز بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.

به نظر می رسد با گذشت زمان همچنان ابعاد تازه ای از این قرارداد تاسف برانگیز فوتبال کشور منتشر می شود و کسانی که موجب رقم زدن این فاجعه بزرگ شده اند در سخت ترین و بدترین شرایط اقتصادی کشور همچنان با افتخار از بندها و بخش های مختلف این قرارداد یاد می کنند.

شاه بیت ها و نکات ظریفی که به امضای آقایان در فدراسیون فوتبال رسیده و میلیاردها تومان از سرمایه و ثروت کشور را به همین سادگی به باد داده است.

کد خبر 4942388

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا لیگ برتر والیبال کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام و ابتکار خوب اجتماع بزرگ و عظیم محفل قرآنی امام حسنی‌ها و با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مؤمنان علاقمند به اهل بیت و امام حسن (ع) را نشانه آن دانست که مردم به قرآن و اهل بیت (ع) ارادت دارند.

وی با اظهار اینکه اجتماع بزرگ قرآنی و اهل بیتی بوده است، از ماه مبارک به عنوان ماه کریم یاد کرد و گفت: این محفل باکرامت نشانه آن است که به اهل بیت و قرآن توجه کنیم و آن را الگو قرار دهیم و درس بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه اجتماعات خود را براساس الگوگیری از قرآن و اهل بیت شکل دهیم، گفت: دو کریم قرآن و اهل بیت را به زندگی خود بکشانیم، این مساله سبب رشد انسان می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی به برپایی محفل بزرگ قرآنی با حضور خبرنگاران و شخصیت‌های برجسته داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: این اجتماع بزرگ و بین المللی بود و ایران اسلامی را به عنوان ایران قرآنی، اهل بیتی و کریم معرفی کرده است.

منتخب مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز ایران اسلامی و کریم، حوزه مقاومت را اداره می‌کند و حزب الله لبنان، یمنی‌ها، حشد الشعبی ها و گروه‌های مختلف مقاومت از سفره کرامت مقاومت و صبر و ایستادگی ایران با کرامت الگوگیری می‌کنند.

آیت الله لائینی تصریح کرد: ایران اسلامی کرامت خود را به دنیا نشان داده است، عزت، استقلال و آزادی بخشی از کرامت بشریت است که ایران اسلامی با این هدف انقلاب کرده است و منطقه را برابر اسرائیل جنایتکار، آمریکا و عوامل آنها به اوج عزت رسانده است.

کد خبر 6064366

دیگر خبرها

  • واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد
  • ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • اوجی : مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی نداریم
  • جنگنده‌های دانمارک به‌جای اوکراین به آرژانتین می‌روند
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • چند نکته درباره قطعنامه ۵۹۸، غرامت و ۵ سئوال از وزیر خارجه