Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایرنا، «نادر جهان آرای» اظهار داشت: امتحانات ۲۰ هزار و ۳۱۷  نفر از دانش آموزان متوسطه دوم پایه دوازدهم در رشته‌های علوم تجربی، ریاضی و علوم انسانی از امروز به صورت حضوری در ۲۳۹ حوزه اجرا در ۳۴ منطقه آموزش و پرورش آغاز شده، این امتحانات تا شانزدهم تیرماه ادامه دارد و دانش آموزان پیش دانشگاهی و سوم نظام قدیم نیز در این آزمون شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در کنار ناظران، مراقبان، رئیس حوزه و منشی، یک نفر به عنوان مربی بهداشت پیگیری امر سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت از حوزه‌های اجرا را انجام می‌دهند، ضمن اینکه حوزه‌های اجرا از قبل ضدعفونی و تمهیدات مقدمات لازم برای ایجاد فضای خوب برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم فراهم شده‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از خانواده های دانش آموزان پایه دوازدهم استان خواست تا با توجه به برگزاری کشوری و نهایی آزمون این پایه، همراهی خوبی با دانش آموزان داشته و اضطراب و نگرانی نداشته باشند، حوزه‌های امتحانی کاملا بهداشتی و ضدعفونی شده‌است.

وی افزود: امتحانات پایه نهم نیز بر اساس تصمیمات شورای اولیای مدارس با تعیین ساعت و روزهای امتحان به صورت داخلی در حال برگزاری است.

جهان آرای اظهار کرد: امتحانات ۳۰ هزار و ۴۰۰ دانش آموز پایه نهم به صورت حضوری از هفته گذشته در واحدهای آموزشی استان گیلان آغاز شده‌است و تا پایان خرداد ادامه دارد.  

کد خبر 518480 برچسب‌ها استان گیلان كرونا در ايران مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان كرونا در ايران مدرسه و مدارس پایه دوازدهم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، ظهر امروز_ چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از بیست‌وهشتم فروردین آغاز شود، از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی «my.Gov.ir» یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی «my.medu.ir» یا سامانه «irtextbook.ir» مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از دهم تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده‌است، توزیع می‌شود.

کد خبر 747531

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان