Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@01:13:43 GMT

ربات‌های جدید سریع‌تر می‌دوند+ویدئو

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۹۱۰

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، توسعه جدیدی که در مورد پاهای ربات‌ها به وجود آمده برای انواع مختلف برنامه‌ها، به ویژه ماموریت‌های جستجو و نجات مهم است.

امیلی لاتروپ محقق اول این طرح گفت: «ربات ها باید بتوانند به سرعت و به طور موثر در زمین های طبیعی و ناهموار قدم بردارند تا بتوانند به هر جایی که انسان قادر است بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

میشل تولی استاد گروه مهندسی مکانیک و هوافضا اعلام کرد که معمولاً ربات ها فقط قادر به کنترل حرکت در اتصالات خاص هستند. پاهای انعطاف پذیر رباتیک از غشای لاتکس تشکیل شده است.

این ربات پیاده روی سطوح مختلف از جمله زمین صاف، تراشه چوب و سنگریزه (با/ بدون کف انعطاف پذیر آزمایش شد.

جهان طبیعی مملو از زمین های چالش برانگیز برای راه رفتن ربات ها است. پاهایی که با انواع مختلف زمین سازگار باشد به ربات ها در بهبود تحرک کمک می‌کند.

محققان اکنون در تلاشند تا سنسورهای نرم را در کف این پاها درج کنند که این امر به استفاده از صفحه کنترل الکترونیکی کمک می‌کند. صفحه کنترل الکترونیک نوع زمینی را که ربات قصد عبور از آن را دارد مشخص می کند و در صورت نیاز به فعال شدن یا انفعال پاها کمک می‌کند. محققان اعلام کردند که همچنین به بهبود الگوریتم های طراحی و کنترل برای بهره وری بهتر ادامه خواهند داد.

این تحقیق در کنفرانس«RoboSoft» که به صورت مجازی است ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

178 / 336 ربات پاهای ربات انعطاف پذیری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ربات انعطاف پذیری ربات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک مبارز MMA در فلوریدا با دست خالی خود استفاده کرد تا تمساح هشت فوتی (۲.۵ متری) را که در خیابان‌های شمال جکسونویل در حال خزیدن بود، تحت کنترل درآورد.

به گزارش فرارو، مایک دراگیچ، ۳۴ ساله با خانواده اش در یک زمین هاکی در همان نزدیکی بود که از کلانتری منطقه تماسی مبنی بر حضور یک تمساح در خیابان دریافت کرد.

دراگیچ که یک شکارچی تمساح دارای مجوز و کهنه سرباز نظامی است، تجهیزات خود را همراه نداشت، اما به هر حال به این تماس پاسخ داد و به سمت محل موردنظر رانندگی کرد.

وی با استفاده از دست‌ها و پا‌های برهنه‌اش تمساح بزرگ را روی زمین مهار کرد و توانست بدون هیچ وسیله‌ای آن را بگیرد.

ویدئویی که در صحنه گرفته شده، تمساح را در حال خزیدن در سراسر جاده نشان می‌دهد در حالی که دراگیچ در تعقیب پشت آن راه می‌رود. کهنه سرباز، سر تمساح را به سمت پایین فشار داد، تا زمانی که پوزه این موجود روی زمین صاف شود. دراگیچ با کشیدن آرواره‌های تمساح به سمت بالا، دهانش را با یک نوار مخصوص بست.

پس از تحت کنترل درآوردن غول ۲.۵ متری، دراگیچ تمساح را بلند کرد و در حالی که موجود ترسناک را در آغوش داشت، به سمت بزرگراه حرکت کرد.

تماشاگران را می‌توان دید که در خیابان او را تشویق می‌کنند و بسیاری از تماشاچیان موبایل‌های خود را بیرون آورده و فیلمبرداری کردند.

دراگیچ به دلیل حذف تمساح‌ها شهرت پیدا کرده است ده‌ها هزار دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • (ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • روزی جهانی برای پاسداشت محیط زیست