Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:38:41 GMT

نحوه رجیستر کردن گوشی تلفن همراه از سوی اتباع خارجی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۹۳۱

نحوه رجیستر کردن گوشی تلفن همراه از سوی اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، پیرو دستور ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین وزارت صنعت معدن و تجارت (همتا)، اتباع خارجی (که قصد اقامت بیش از یک ماه را دارند) به هنگام ورود به کشور (اعم از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی) می‌بایست نسبت به رجیستر کردن دستگاه گوشی تلفن همراه خود صرفاً توسط گیت ورود به کشور گمرک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین سامانه اظهارنامه گمرکی تلفن همراه هیچ گونه خدماتی در خصوص ثبت و فعال‌سازی گوشی تلفن همراه اتباع خارجی ارائه نخواهد کرد.

بدیهی است در صورت عدم فعال‌سازی گوشی در گمرک اجرایی مرز ورودی، امکان ثبت و فعال سازی از هیچ طریق دیگری ممکن نخواهد بود.

کد خبر 4942256 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح رجیستری تلفن همراه تلفن همراه گمرک ایران اتباع خارجی ویروس کرونا آزادسازی سهام عدالت سهام عدالت بانک مرکزی ایران قیمت دلار قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی بورس نفت خام حسین مدرس خیابانی بازار سهام بازار سرمایه تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز

سید فرهاد ناصری نیا  با اشاره به ممنوعیت اشتغال اتباع بیگانه در کشور و به تبع آن در لرستان، توضیح داد: برخی کارفرمایان به دلیل بیمه نکردن و کم بودن حقوق و دستمزد اتباع غیر مجاز که بیشتر از کشور افغانستان هستند از آنها در واحد‌های تولیدی خود استفاده می‌کنند اتفاقی که آسیب‌هایی هم به دنبال دارد.
وی با اشاره به بازرسی روزانه در راستای شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز شاغل در واحد‌های اقتصادی استان گفت: سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی استان انجام شده که منجر به شناسایی ۲۴۷ تبعه بیگانه غیر مجاز شد.
 مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: در راستای جلوگیری از اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در واحد‌های اقتصادی، بازرسان اداره کل با همکاری نیروی انتظامی در هشت ماهه امسال بیش ۱۲۹ گشت مشترک انجام دادند و در خصوص اخراج اتباع بیگانه غیر مجاز از کشور اقدام کردند.
ناصری نیا به ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در واحد‌های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۴ کارفرما که اتباع بیگانه غیر مجاز را در واحد‌های خود بکارگیری کرده بودند شناسایی و ضمن ابلاغ برگ جریمه، به مراجع قضائی معرفی شدند.
به گفته وی سال گذشته با توجه به شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز و جریمه کارفرمایان متخلف حدود ۶ میلیارد تومان برگه جریمه به واحد‌های اقتصادی که اتباع بیگانه غیر مجاز بکار گرفته بودند ابلاغ شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: با توجه به وجود فرصت‌های شغلی و اشغال آن توسط افراد بیگانه غیر مجاز، شناسایی و اخراج این افراد از محیط‌های کاری، شناسایی و اخراج ۲۴۷ اتباع خارجی منجر به جایگزینی ۱۲۲ نفر از هموطنان متقاضی اشتغال در واحد‌های اقتصادی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند