Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:02:00 GMT

اعضای تیم فولادنوین تست PCR دادند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۹۶۹

شاگردان هوری در تیم فولادنوین برای شروع پرقدرت ادامه مسابقات لیگ دسته دوم تست کرونا دادند.

به گزارش ورزش سه، به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، طبق پروتکل ها و دستورالعمل اعلام‌شده از سوی سازمان برگزاری لیگ‌برتر و دیگر لیگ‌های کشوری، اعضای تیم فولادنوین صبح امروز در محل تعیین شده در باشگاه حضور یافتند تا اولین تست PCR خود برای شروع مسابقات لیگ دسته دوم را انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است تیم فولادنوین با ۳۶ امتیاز در جایگاه پنجم گروه اول لیگ دسته دوم قرار دارد و شاگردان هوری با توجه به اختلاف امتیاز کم با تیم‌های صدرنشین این شانس را دارند تا با گرفتن امتیازات لازم، امیدهای خود برای صعود به لیگ یک را افزایش بدهند.

 

 

فولاد نوین اهواز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد نوین اهواز دسته یک تیم فولادنوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است

کشف چندین گور دسته جمعی در نوار غزه به ویژه در ۲ بیمارستان ناصر و الشفا که طی ماه‌های اخیر محل عملیات‌های ارتش رژیم صهیونیستی بوده اند، محکومیت‌های گسترده بین المللی را به همراه داشت. گرچه آمریکا و متحدانش چشم خود را به روی این مسئله بسته اند، اما نهاد‌های مستقل بین المللی به دنبال جلب توجه جهانی به این موضوع هستند. 

به گزارش الجزیره، سازمان عفو بین الملل امروز (چهارشنبه) خواستار انجام تحقیقات مستقل پیرامون کشف گور‌های دسته جمعی در غزه شد. 

اریکا گوارا روساس، یکی از مقامات ارشد عفو بین الملل در این باره گفت: ما شاهد کشف گور‌های دسته جمعی با صد‌ها پیکر فلسطینیان در غزه هستیم. کشف دلخراش این گور‌های دسته جمعی بر ضرورت اطمینان از دسترسی فوری بازرسان حقوق بشر از جمله کارشناسان پزشکی قانونی به نوار غزه به منظور اطمینان از حفظ شواهد موجود، تاکید دارد. 

وی خاطر نشان کرد: عدم دسترسی بازرسان حقوق بشر به غزه، انجام تحقیقات موثر در مورد ابعاد کامل نقض حقوق بشر و جنایات براساس قوانین بین المللی انجام شده در شش ماه گذشته در این باریکه را مختل کرده و امکان مستندسازی تنها بخش کوچکی از این تخلفات را فراهم کرده است. 

تاکنون تنها در گور‌های جمعی بیمارستان الشفا، اجساد بیش از ۳۰۰ نفر کشف شده است. 

مقامات صهیونیست می‌گویند این گور‌ها را ارتش رژیم صهیونیستی حفر نکرده، اما در راستای انجام تحقیقات برای یافتن اسرای خود، بخشی از این اجساد را نبش قبر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد