Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جبار کوچکی نژاد  با تأکید بر ضرورت حل مشکلات معلمان و اجرای صحیح طرح رتبه بندی فرهنگیان،گفت: بنده طرحی دو فوریتی در این زمینه آماده کرده ام و به زودی به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می شود.

وی افزود: هدف از ارائه این طرح آن است که حقوق فرهنگیان به درستی محقق و مشکلات آنان حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: دولت در اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان به خوبی عمل نکرد و بر این اساس با تصویب این طرح دو فوریتی و تبدیل آن به قانون، دولت باید این بار قانون رتبه بندی فرهنگیان را به طور دقیق اجرایی کند و از جامعه فرهنگیان باید حمایت شود.

کد خبر 518520 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فرهنگیان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فرهنگیان رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان باعث شده است که وزارت آموزش و پرورش در مواقع اضطراری که با کمبود نیرو مواجه است، بتواند علاوه بر نیرو‌هایی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل نموده اند و تعهد خدمت دارند، از بین دانش آموختگان سایر دانشگاه‌ها، موسسات عالی و حوزه‌های علمیه اقدام به جذب نیرو نماید. این روزها کاهش شهریه دوره مهارت‌آموزی درخواست معلمان شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
طبق مصاحبه جناب آقای فرهادی قرار بوده شهریه پودمان‌ها برای معلمان ماده ۲۸ به نصف برسه و بقیه اش هم به صورت قسطی از حقوق‌ها کسر بشه ولی متاسفانه دانشگاه فرهنگیان که ما تماس گرفتیم گفتن که ۵۴۰۰ باید پرداخت کنید.
از شما به نمایندگی از قشر فرهنگی جامعه خواهش میکنیم در این مورد پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • اجرای طرح رتبه‌بندی نانوایی‌ها در استان مرکزی