Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:20:39 GMT

بیش‌از ۲ تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۰۲۰۸

بیش‌از ۲ تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد

سردار محمد قنبری روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از قاچاق یک محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای به حوزه استحفاظی شهرستان خاش دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با همکاری چند تیم از ماموران فرماندهی انتظامی خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی موادمخدر با ۲ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محورهای فرعی این شهرستان شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین با ماموران انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه که ساعتی به طول انجامید در پاک سازی منطقه درگیری ۲ تن از اعضای این باند دستگیر و در بازرسی از خودروها ۲ تن و ۱۹۰کیلو و ۴۱۰گرم موادمخدر شامل ۲ تن و ۱۳۸کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک، ۵۲ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلحانه، گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با موادمخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش مواد مخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان خاش مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور با ۲۸۴ هزار لیتر فراورده نفتی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حسن شجاعی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها  دریافت کرده و  از فعالیت افردی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود  و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه 11 تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار 284 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که بصورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شد، کشف کردند. 

شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را  110 میلیارد ریال بر آورد کردند، تصریح کرد: در این راستا 11 متهم دستگیر شدند که  به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با سودجویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند. 

انتهای پیام/252/.

دیگر خبرها

  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد