Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیفی کناری بابیان اینکه امسال به جهت شیوع کرونا مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات از ۲۴ تا ۲۷ خرداد در شهرستان‌های ساری، بابل، آمل و تنکابن برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام «مصطفی سیفی کناری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری از نام‌نویسی بیش از هزار نفر برای حضور در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین‌­المللی و در دو بخش خواهران و برادران در رشته‌های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی، هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم و تفسیر عمومی این کتاب آسمانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به اینکه از 6 اردیبهشت‌ماه ثبت‌نام آغاز شد و علاقه‌مندان به شرکت چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم  تا ساعت 24 روز جمعه 16 خردادماه جاری با ورود به سایت اوقاف به آدرس www.my.oghaf.ir نام‌نویسی کردند، خاطرنشان شد: افرادی که در این سامانه ثبت‌نام نشده باشند اجازه شرکت در این آزمون را نخواهند داشت.

 

وی داشتن حداقل 18 سال سن، اشتغال نداشتن به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش‌وپرورش به‌صورت روزانه و... را ازجمله ضوابط شرکت در این آزمون اعلام کرد و افزود: طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان صرفاً در طول مدت تحصیل و سربازان صرفاً در طول مدت خدمت نظام‌وظیفه با ارائه گواهی معتبر، می‌توانند در شهرستان محل تحصیل یا خدمت در آزمون شرکت کنند.

 

حجت‌الاسلام سیفی کناری بابیان اینکه امسال به جهت شیوع کرونا و باهدف جلوگیری از گسترش این ویروس منحوس مسابقات قرآن اوقاف به‌صورت منطقه‌ای و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات از 24 خرداد به مدت چهار روز تا 27 خرداد در شهرستان‌های ساری، بابل، آمل و تنکابن برگزار خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه متسابقین شهرستان‌های نوشهر، تنكابن، رامسر و عباس‌آباد شنبه٢٤خرداد ساعت 7 و 30 دقیقه صبح باید در امامزاده سيد حسين (ع) شيرود تنكابن حضور یابند، افزود: مسابقه قرآن شهرستان‌های ساري، نكا، بهشهر، گلوگاه و مياندرود روز یک‌شنبه٢٥خرداد ساعت 7 و 30 دقیقه صبح در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساري برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سیفی کناری بابیان اینکه متسابقین شهرستان‌های آمل، محمودآباد، بلده، لاريجان و نور روز دوشنبه ٢٦خرداد ساعت 7 و 30 دقیقه صبح در امامزاده ابراهيم (ع) آمل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم  از شهرستان‌های بابل، قائم‌شهر، بابلسر، فریدونکنار، بندپي، جويبار و سوادکوه روز سه‌شنبه ٢٧خرداد ساعت 7 و 30 دقیقه صبح در امامزاده قاسم (ع) بابل حضور به هم رسانند.

 

وی خاطرنشان شد: مرحله استانی این دوره از مسابقات از 1 مرداد تا 21 شهریور و مرحله نهایی و مسابقات ملی قرآن کریم پاییز 99 برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم پروتکل های بهداشتی متسابقین قرآنی ویروس کرونا منطقه ای دانش آموزان اوقاف دوره از مسابقات ساعت 7 و 30 دقیقه صبح برگزار می شود مسابقات قرآن دوره مسابقات حجت الاسلام قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت سه تیم در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران+ فیلم

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران؛ ۲۹ تا ۳۱ فروردین در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی با شعار یادگیری، آینده درخشان در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • شرکت سه تیم در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران+ فیلم
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد