Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@15:01:31 GMT

کشته و زخمی شدن ۳ سرباز ارتش ترکیه در ادلب +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۰۲۶۹

کشته و زخمی شدن ۳ سرباز ارتش ترکیه در ادلب +عکس

این حمله که صبح امروز و در حاشیه بزرگراه بین المللی M۴ صورت گرفته است، چندمین مورد از حملات به قوای ارتش ترکیه پس از اعمال آتش بس در شمال سوریه است.

سرویس جهان مشرق _ بر اثر حمله گروه ناشناس به آمبولانس مخصوص نیروهای ارتش ترکیه در استان ادلب سوریه ۱ سرباز ترک کشته و۲ نفر زخمی شدند.

این حمله که صبح امروز و در حاشیه بزرگراه بین المللی M۴ صورت گرفته است، چندمین مورد از حملات به قوای ارتش ترکیه پس از اعمال آتش بس در شمال سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته نیز چندین مورد حملات به نیروهای گشت مرزی مشترک ترکیه-روسیه در امتداد این بزرگراه صورت گرفته بود که برخی منابع مسئولیت حملات را متوجه گروه‌های تروریستی تندرو همپیمان القاعده نظیر گروهک حراس الدین میدانستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سوریه استان ادلب سوریه ارتش ترکیه آمبولانس حراس الدین القاعده بزرگراه M4 ارتش ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به ۲ خودرو در لبنان/ ۲ نفر کشته شدند

آفتاب‌‌نیوز :

ارتش رژیم صهیونیستی ۲ خودرو را در شهرک «الشهابیه» واقع در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داد.

به گزارش الجزیره، منابع پزشکی به خبرنگار الجزیره گفتند که در نتیجه این حمله‌ها ۲ نفر به شهادت رسیده‌اند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این شهرک‌های «علما الشعب» و «یارون» در جنوب لبنان نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «الخیام» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به نام «اسماعیل یوسف باز» (ابو جعفر) متولد سال ۱۹۷۲ میلادی از اهالی شهرک «الشهابیه» در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

پیش از این نیز خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده در نتیجه این حمله یک نفر به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «کفرشوبا»، «حلتا» و «الخیام» در جنوب لبنان را هدف حمله‌های توپخانه‌ای قرار داد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • حمله اسرائیل به ۲ خودرو در لبنان/ ۲ نفر کشته شدند
  • یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • پیام بلینکن به ترکیه پیش از حمله ایران به اسرائیل
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی