Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده فیلم درحال پخش «بهت» تأکید کرد: من بعد از چندسال دیگر نمی‌توانستم معطل بمانم و خب چاره‌ای هم نداشتم و به سمت اکران آنلاین کشیده شدم. اتفاقا با این طرح موافقم و اعتقاد دارم جای خود را پیدا می‌کند.

محمد نشاط، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بهت» که به تازگی این فیلم را پس از چندسال معطلی در پشت خط اکران، وارد سینمای آنلاین کرده است، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: از وقتی که یادم هست ما در این سینما با مشکل اکران طرف بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل‌تر از کرونا، مافیای اکران همواره وجود داشت. هم من می‌دانم و هم بقیه سینماگران و این داستان همچنان نیز ادامه می‌یابد.

وی افزود: زمانی سینمادار مدعی می‌شد فیلم‌هایی که بازیگر چهره و فیلمساز خوب و غیره داشته باشد را اکران می‌کند؛ اما همین حالا فیلم‌های شاخصی از کارگردانان صاحب نام داریم که بعد از چند سال نتوانسته‌اند عرضه شوند.

به یقین رسیده‌ام که این حرف‌ها فقط بهانه است

این تهیه‌کننده با اشاره به فیلم «بهت» اعتقاد داشت: با قاطعیت می‌گویم فیلم من از بسیاری فیلم‌ها، کیفیت و ویژگی‌های بالاتری دارد. هم قصه خوب و هم کارگردان و بازیگران مطرح، اما می‌بینید که در این دو سال نتوانست رنگ پرده را ببیند.

نشاط یادآور شد: گاهی فیلم‌هایی اکران می‌شدند که اتفاقا هیچ بضاعتی نداشتند اما اکران می‌گیرند. نمی‌شود که در این سینما فقط فیلم طنز روی پرده برد. به یقین رسیده‌ام این حرف‌ها فقط بهانه است و هرکسی به دلیل نفوذی که دارد دنبال اکران فیلم خود است. عدالت را در تولید تا اکران رعایت کنید تا بفهمید فیلم چه کسی خوب است و  کدام فیلم بد؟

گاهی فیلم‌هایی اکران می‌شدند که اتفاقا هیچ بضاعتی نداشتند اما اکران می‌گیرند. نمی‌شود که در این سینما فقط فیلم طنز روی پرده برد. به یقین رسیده‌ام این حرف‌ها فقط بهانه است و هرکسی به دلیل نفوذی که دارد دنبال اکران فیلم خود است

اتفاقا با این طرح موافقم و اعتقاد دارم جای خود را پیدا می‌کند

وی با اشاره به طرح قرعه‌کشی فیلم‌ها نیز گفت: بعید می‌دانم با بازگشایی سینما و اجرای این طرح دوباره خبری از مافیا و نفوذ نباشد. حتما این نفوذ دوباره دیده می‌شود.

تهیه‌کننده فیلم درحال پخش «بهت» اینگونه تأکید کرد: من بعد از چندسال دیگر نمی‌توانستم معطل بمانم و خب چاره‌ای هم نداشتم و به سمت اکران آنلاین کشیده شدم. اتفاقا با این طرح موافقم و اعتقاد دارم جای خود را پیدا می‌کند.

وی درباره انتشار نسخه غیرقانونی فیلم یادآور شد: تا بوده چنین اتفاقاتی در مورد فیلم‌های روی پرده هم رخ می‌داد. این اتفاق به دلیل نداشتن قانون کپی رایت و غیره بعدا نیز ادامه می‌یابد.

در حالت عادی وقتی یک خانواده چندنفره بخواهد به سالن سینما برود، باید هزینه بالایی را متحمل شود درحالیکه سینمای آنلاین به مراتب هزینه کمتری برای خانواده‌ها دارد. راحت در خانه می‌نشیند و فیلم می‌بیند.

سینمای آنلاین فروش معقولی در پی خواهد داشت

به گفته این فیلمساز؛ در حالت عادی وقتی یک خانواده چندنفره بخواهد به سالن سینما برود، باید هزینه بالایی را متحمل شود درحالیکه سینمای آنلاین به مراتب هزینه کمتری برای خانواده‌ها دارد. راحت در خانه می‌نشیند و فیلم می‌بیند.

نشاط همچنین متذکر شد: من تهیه‌کننده حتی در اکران عمومی تنها 30 درصد از فروش را دریافت می‌کردم درحالیکه در اکران اینترنتی 70 درصد از فروش به صاحب فیلم می‌رسد. در عین اینکه هزینه‌ای هم بابت تبلیغات از طرف فیلمساز پرداخت نمی‌شود. اینها جز محاسن این ایده است.

وی اینگونه نیز راه‌اندازی چنین ایده‌ای را معقول دانست و گفت: سینمای آنلاین فروش معقولی هم در پی خواهد داشت.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران محمد نشاط اکران سینما فیلم بهت سینمای انلاین سینمای آنلاین تهیه کننده فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه

پوستر فیلم سینمایی «همسایه شما، زهره» به کارگردانی علی درخشنده که از چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شود؛ منتشر شد. پوستر این فیلم سینمایی را مجید برزگر طراحی کرده است.

این درام روانشناختی، نخستین اثر سینمایی علی درخشنده است.

رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند در «همسایه شما، زهره» به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «شیوا گفت: همه‌اش احساس می‌کنم شهاب هر شب داره از پشت این درخت‌ها بهمون نگاه می‌کنه! و زهره به آهستگی سرچرخاند سمت پنجره.»

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی نسبت به تهیه بلیت و تماشای این فیلم اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم