Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌برنامه سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مراسم تعویض پرچم گنبد مطهر «بدون حضور جمعیت» به روی آنتن زنده شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ در شب وفات حضرت سیدالکریم (ع) مصادف با 17 خرداد ماه ساعت 18:30 مراسم زنده تعویض پرچم گنبد مطهر  پخش می‌گردد، همچنین از ساعت 19:30 ویژه‌برنامه‌ای با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حمید میرباقری، مرثیه‌سرایی حاج حمید رمضان‌پور و شعرخوانی حاج محمود تاری تقدیم مخاطبان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز رحلت مصادف با یکشنبه 18 خرداد ماه از ساعت 11 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی، شعرخوانی حاج غلامرضا سازگار، قرائت زیارتنامه با نوای حاج علی فراهانی و مرثیه‌سرایی حاج محمد رضا بذری از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

در شام وفات آن حضرت نیز ویژه‌برنامه دیگری با سخنرانی آیت‌الله صدیقی و مرثیه‌سرایی حاج حمید رمضانپور و شعرخوانی دکتر سعید نسیمی از ساعت 19:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه قرآن حضرت عبدالعظیم ع ویژه برنامه شبکه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه تهران سیما، اولین ویژه برنامه شب قدر شبکه تهران در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) تماشایی می‌شود. در این برنامه حجت الاسلام مسعود عالی مباحث کارشناسی و سخنرانی را ارائه می‌نماید و حاج محمد رضا غلامرضازاده و حاج احمد زین العابدین فرد به مرثیه سرایی و قرائت دعای جوشن کبیر می‌پردازند. 

دومین ویژه برنامه شب قدر شبکه تهران در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ با سخنرانی و کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر و مداحی جوشن کبیر و مرثیه سرایی حاج امیر نعیمی و حاج حمید رمضانپور تماشایی می‌شود. 

همچنین در شب بیست و سوم و آخرین شب قدر رمضان ۱۴۰۳، گوش جان می‌سپاریم به قرائت جوشن کبیر و مرثیه سرایی حاج حسن شالبافان و آیت الله حسینی خراسانی به مباحث کارشناسی و سخنرانی ویژه شب قدر می‌پردازد.

یادآور می‌شود برنامه‌های شب‌های قدر ماه مبارک رمضان شبکه تهران سیما از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود و به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • اعلام ویژه برنامه های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)
  • ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)
  • اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین