Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالامیر یاقوتی مشاور مدیرعامل توانیر در گفت‌وگو با برنامه «در انتهای الوند» شبکه ۲ سیما گفت: امیدواریم صنعت برق تابستان امسال با همت مردم و تلاش همکاران بدون قطعی و خاموشی بگذرد.

یاقوتی با بیان چگونگی عملکرد سیستم برق کشور در شرایط پرباری شبکه، از مردم خواست با توجه به نقش اساسی برق در زندگی روزمره، برنامه‌های تشویق محور مدیریت مصرف صنعت برق را به ویژه طی ساعات ۱۳ تا ۱۷ به کار ببندند و استفاده از وسایل برقی پرمصرف را به ساعات کم باری منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۵ میلیون کولرگازی فرسوده در کشور وجود دارد

او با اشاره به همکاری نظام‌مند مصرف کنندگان بزرگ صنعتی، کشاورزی و غیره با برنامه‌های مدیریت بار و مصرف شرکت توانیر، نقش مشترکان خانگی را در عبور از پیک تابستان حایز اهمیت دانست و از تلاش صنعت برق در جهت فرهنگسازی و سوق دادن بخش خانگی به سمت اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف با استفاده از اهرم‌های تشویقی خبر داد.

 مشاور مدیرعامل توانیر، وسایل سرمایشی را از مهمترین مصارف شبکه در تابستان خواند افزود: در این بین مصرف کولر‌های گازی تا ۵ برابر کولر‌های آبی است و عدم عایق بندی محیط و گرمای پخت و پز در آشپزخانه موجب هدر رفت انرژی می‌شود و علاوه بر آن راهکار‌های متنوعی هم برای کنترل مصرف برق منازل وجود دارد.

یاقوتی با اشاره به حمایت صنعت برق از مشترکان ابراز داشت: از سال ۹۰ بیمه خسارت آسیب لوازم برقی به مشترکان ناشی از حوادث شبکه پرداخت می‌شود و چگونگی آن از طریق پورتال رسمی شرکت توانیر قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی کولر گازی مصرف برق پیک مصرف صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور مسئولان شهری و صنایع پتروشیمی، بیش از ۱۰۰ دستگاه کولر گازی ساخت داخل، توسط شرکت پتروشیمی رازی به عنوان بخشی از تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی به مدارس بندر امام خمینی اهدا گردید.

امام جمعه بندر امام خمینی در این مراسم اظهار کرد: یکی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت امید و ایمان در مردم است که مصدایق آن همین اقدامات شرکت‌های پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

حجت الاسلام عبادی افزود:عزم جدی شورای راهبردی و مدیریت انقلابی آن برای خدمت به مردم است و امیدوارم عقب ماندگی‌هایی که در سالیان گذشته وجود داشته، با عزم شورای راهبردی و شرکت‌های پتروشیمی جبران شود. 

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: آموزش و پرورش زیرساخت فرهنگ، آینده و اقتدار کشور است و توجه به آموزش و پرورش در واقع توجه به آینده کشور است.

پیام برزگر افزود: شرکت‌های پتروشیمی اقدامات خوبی را برای ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پرورش و رفاه دانش آموزان در سطح شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی انجام داده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: برای نخستین بار است که در بندر امام خمینی شاهد چنین اقدام ارزشمندی هستیم و ۱۰۸ کولر گازی بطور یک جا توسط شرکت پتروشیمی رازی به مدارس شهر اهدا می‌شود.

محمودی افزود: در سطح شهر بندر امام خمینی (ره) ساخت مدارس، ترمیم و بازسازی و همچنین تجهیز مدارس توسط شرکت‌های پتروشیمی در حال انجام است که نشان از اهتمام ویژه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی به مقوله آموزش و پرورش و فرهنگ بویژه در بندرامام است و صمیمانه از شرکت‌های پتروشیمی و شورای راهبردی از این بابت تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • انتخاب کولر مناسب برای منزل شما: گازی یا آبی؟
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • برق کولرهای گازی شما را نگیرد! | بالاخره کولر گازی بخریم یا نه؟