Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح الله اکبری رئیس اداره امور آب شهرستان سمیرم گفت:  نوجوان ۱۶ ساله که عصر روز گذشته به همراه خانواده از آبادان برای تفریح به حاشیه سد آمده بودبه علت آشنا نبودن با فنون شنا در دریاچه سد مخزنی حنا غرق شد و جان باخت.

روح الله اکبری افزود: جسد این نوجوان را مردم محلی از آب خارج کردند و تحویل نیروی انتظامی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: با وجود نصب تابلو‌های شنا ممنوع و نرده گذاری اطراف سد مسافران به این علائم توجه نمی‌کنند و در کنار دریاچه سد اقدام به شنا می‌کنند.

سد مخزنی حنا در فاصله ۳۵ کیلومتری شرق سمیرم واقع شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدگی نوجوان ۱۶ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید ماهی در سد مهاباد متوقف شد

جواد شاشانی مدیرعامل تعاونی صیدوصیادی مهاباد گفت: فعالیت صیادی در دریاچه سد مهاباد از اول مهرماه پارسال آغاز شده بود و در این مدت اعضای تعاونی توانستند بیش از ۴۰ تُن انواع ماهی بویژه گونه سوف را صید کنند.

وی با اشاره به اینکه صید امسال اعضای این تعاونی در مقایسه با پارسال ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده، افزود: در این مدت اعضای تعاونی با توجه به شرایط آب‌وهوایی در طول روز با استفاده از تور ماهی‌گیری در این سد، صید می‌کردند.

مدیرعامل تعاونی صیدوصیادی مهاباد اضافه کرد: در سال‌های گذشته به دلیل رهاسازی گونه سوف که از سایر گونه‌های بومی تغذیه می‌کند، اکوسیستم دریاچه سد را تغییر داده لذا امسال همزمان با صید ماهی در این سد، طرح مبارزه با گونه سوف نیز اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در تعاونی صید و صیادی مهاباد ۴۱ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال دارند، اضافه کرد: به دلیل عدم رهاسازی بچه‌ماهی در سد مهاباد، میزان صیدماهی از سد بسیار کاهش یافت در حالیکه سال‌های قبل (دهه ۸۰) سالیانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تُن ماهی توسط اعضای تعاونی صیدوصیادی مهاباد برداشت می‌شد.

وی اضافه کرد: در دریاچه پشت سد مهاباد انواع ماهی‌های بومی و غیربومی گرمابی شامل زردماهی، سفید رودخانه‌ای، کپور، آمور، سیم‌برگ، سوف و فیتوفاک صید می‌شود.

شاشانی یادآور شد: اعضای این تعاونی در فصولی که صید ماهی صورت نمی‌گیرد، کار محافظت از دریاچه سد و مقابله با صیادان غیرمجاز را برعهده دارند.

وی با انتقاد از حضور صیادان‌غیرمجاز در این فصل در دریاچه‌سدمهاباد گفت: ادارات مرتبط از جمله محیط زیست باید در راستای حفاظت از دریاچه سد و مقابله با صیادان متخلف در فصل تخم‌ریزی ماهی‌ها، با اعضای تعاونی همکاری داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • رژیم جعلی اسرائیل به دنبال جبران آبروی بر باد رفته خود است
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • افزایش ۱۵ درصدی صید ماهی از دریاچه سد مهاباد
  • صید ماهی در سد مهاباد متوقف شد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • سر ریز کردن سد مخزنی کهیر در کنارک
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو