Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:52:29 GMT

کتاب زندگینامه شهدای ورزشکار کرمانشاهی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۰۵۵۸

کتاب زندگینامه شهدای ورزشکار کرمانشاهی منتشر شد

محمد حسین‌زاده گفت: زندگینامه ۲۵۲ نفر از شهدای ورزشکار استان منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمد حسین زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: کتاب "نگین دفتر نام آوران" زندگینامه ۲۵۲ نفر از شهدای ورزشکار استان کرمانشاه است که در ۳۲۶ صفحه و با ۱۰۰۰ نسخه تیراژ منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: مراحل تحقیق، جمع آوری و نگارش این کتاب حدود ۱۹ سال طول کشید.

وی خاطر نشان کرد: در این مسیر ناملایمات بسیاری بر سر راه ما قرار داشت که پس از پیگیری‌های مکرر سال گذشته موفق شدیم ۱۰۰۰ جلد در چاپ اول آماده کنیم.

حسین زاده گفت: قرار بود اسفند ماه سال ۹۸ در سالروز تولد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با حضور دختر این شهید بزرگوار از کتاب رونمایی شود که به دلیل شیوع کرونا این برنامه به تعویق افتاد.

وی بیان داشت: اما امسال در ۲۰ خرداد ماه و با شعار "شهدا پهلوانان اصلی هستند" این رونمایی با حضور برخی مسئولین و به صورت مجازی انجام خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: این رونمایی به صورت گلریزان انجام می‌شود و پول حاصل از فروش کتاب‌ها در راستای رزمایش همدلی و مواسات و در لبیک به بیانات گهربار مقام‌معظم رهبری صرف خرید بسته‌های حمایتی و توزیع در بین نیازمندان خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان این مرز و بوم به خصوص جوانان استان کرمانشاه برای دفاع از آرمان‌های این کشور به جبهه‌ها رفتند و جان خود را فدا کردند که جا دارد این رشادت‌ها نسل به نسل منتقل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن