Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیرضابیگی روز شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی به ‌طور شفاف باید با فساد برخورد کند، افزود: بر همین اساس انتظار از دادگستری آذربایچان شرقی این است تا به ‌طور شفاف و روشن با دستگیری‌های اخیر در مجموعه شهرداری و شورای شهر تبریز برخورد قاطع کند.

وی اظهار داشت: شاید از ترکیب افرادی که اخیرا" توسط دستگاه قضائی دستگیر شده‎اند، چنین به نظر برسد که موضوع مربوط به اتفاقاتی است که در شورای دوره چهارم رخ داده و در آن مقطع نیز بسیار برای استان مسئله‌ساز شد که باید به سرعت رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضابیگی ادامه داد: در دوره قبلی شورای اسلامی شهر تبریز به ‌خاطر همین مسائل به وزیر کشور تذکر و کارت زرد توسط نمایندگان مجلس دهم داده شد و مجلس شورای اسلامی نیز پذیرفت که وزارت کشور در این ارتباط دچار تعلل و سهل‎انگاری شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نمی‌توان در ارتباط با نفی یا اثبات ارتباط افراد دستگیر شده با مسائل شورای چهارم اظهار نظر قطعی کرد.

علیرضابیگی گفت: با توجه به شرایط موجود انتظار از دستگاه قضا این است که همچون گذشته به ‌طور شفاف با این مسائل برخورد کند و با آگاهی‌بخشی مضاعف موجب امیدواری و دلگرمی مردم را فراهم کند.

اواخر هفته گذشته شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز و تعدادی از شهرداران مناطق و مدیران شهرداری تبریز در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا بازداشت شد.

این اقدام با هماهنگی مقام قضائی و پس از دستگیری چندتن از شهرداران مناطق و مدیران ارشد و میانی شهرداری تبریز طی چندروز اخیر انجام شده است.

صادق نجفی، شهردار سابق تبریز نیز چندی پیش در این راستا توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده بود که با وثیقه سنگین آزاد شد و پرونده در مراحل رسیدگی است.

با این دستگیری، پرونده جاری را می توان در ادامه برملا شدن فساد در مدیریت شهری با دستگیری و محکومیت چندتن از همکاران وی در دور قبلی شورای شهر و مدیران وقت شهرداری به جرم فساد و ارتشاء دانست.

در دوره چهارم شورای شهر تبریز نیز چهار تن از اعضا به اتهام اختلاس و مسایل مالی دستگیر شدند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی احمد علیرضا بیگی مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی مدیریت شهری شهرداری تبریز شهر تبریز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود میرشکار گفت: ۷۰۳ متخلف شکار و صید در سال ۱۴۰۲،  در استان خوزستان دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در حوزه یگان حفاظت محیط زیست استان در  سال گذشته  تعداد ۱۲۴ قبضه سلاح مجاز به همراه ۸ قبضه سلاح غیر مجاز از متخلفان شکار و صید کشف شد.

میرشکار ادامه داد: در این مدت با ۵۷۵ مورد تخلف زیست محیطی در حوزه شکار و صید در استان برخورد قانونی صورت گرفته و ۵۲۸ قطعه از ادوات شکار و صید از متخلفان کشف و ضبط شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۳ هزار و ۹۴۲ ساعت محیط بانان این اداره کل طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان را در مدارس برای دانش آموزان اجرا کردند.


وی می‌گوید: پارسال ۴۸۲ قطعه پرنده و ۷ پستاندار که توسط متخلفان زنده گیری شده بود کشف و در زیستگاه اصلی خود رهاسازی شدند.

میرشکار به وسعت مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگیری از شکار و صید از همه مردم استان می‌خواهیم در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • رفع خلاء قانونی برخورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان