Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به آغاز رقابت‌های لیگ نوزدهم، تیم‌های لیگ برتری تمرینات و بازی‌های دوستانه خود را به صورت جدی‌تر پیگیری می‌کنند و تیم‌های حاضر در این مسابقات هر چند روز یک بار تست کرونا می دهند.

بیشتر بخوانید: شکایت باشگاه پارس‌جنوبی از عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش

قبل از اردوی ۱۰ روزه تیم فوتبال پارس جنوبی در شهرستان جم، اولین مرحله تست گیری از بازیکنان و اعضای این تیم در تهران برگزار شد و طبق اعلام قبلی قرار به انجام دوباره این تست‌ها با آغاز تمرینات در تهران بود که تداوم مشکلات مالی این اجازه را به پارسی‌ها نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود جلسه‌ای که طی روز‌های اخیر بین سرمربی و سرپرست تیم پارس جنوبی با مسئولان شهرستان جم برگزار شد، همچنان مشکلات مالی این تیم نفتی پابرجا است و پولی که از سوی وزارت نفت برای این تیم جنوبی در نظر گرفته شده، با وجود گذشت چند ماه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: جلسه پارسی‌ها با فرماندار شهرستان جم

انتهای پیام/   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درگز از بارش برف در گردنه تیوان خبر داد.

هاشم بهمنیار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگرچه اکنون در گردنه تیوان شاهد بارش برف هستیم، اما تردد جریان دارد و مشکل خاصی نیست.

وی عنوان کرد: اکنون دو اکیپ از نیروها در قالب سه نفر تحت مدیریت این شهرستان با تجهیزات کامل در راهدارخانه گردنه تیوان مستقر و در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز مشکل بلافاصله بتوانند وارد عمل شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درگز گفت: در حال حاضر مشکل خاصی نیست اما در صورت کاهش دما یخ زدگی محور را خواهیم داشت.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران راهداری که در جاده‌های مواصلاتی استان برای تأمین امنیت تردد مسافران عزیز تلاش می‌کنند، اذعان کرد: بحمدالله اکنون در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان با مشکل خاصی مواجه نیستیم و تردد جریان دارد.

بهمینار با اشاره به اینکه از رانندگان تقاضا داریم با توجه به بارش برف با رعایت سرعت مطمئنه در گردنه تیوان تردد کنند، ادامه داد: تمامی محورها در این حوزه استحفاظی باز و تردد روان و بدون مشکل انجام می‌شود.

وی بر آمادگی کامل راهداران و ماشین‌آلات راهدارخانه‌های این شهرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به بارش باران و برف رانندگان پیش از حرکت به سمت مقصد، حتماً وضعیت جوی و همچنین شرایط جاده‌ها را از طریق اطلاعات راهداری، هواشناسی و پلیس‌راه استان خراسان رضوی جویا شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درگز همچنین از کلیه رانندگان درخواست کرد: قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند، همچنین در صورت بروز مشکل در محورهای مواصلاتی شهرستان درگز با تلفن ۴۶۲۲۳۷۰۰ -۰۵۱ تماس بگیرند.

بهمنیار خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری درگز در کلیه محورهای این شهرستان به صورت فعال و برای تأمین امنیت تردد مسافران حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویر تمرینات سخت هادی چوپان + فیلم | گرگ پارسی برای مستر المپیا خیز برداشت
  • تصاوی تمرینات سخت هادی چوپان + فیلم | گرگ پارسی برای مستر المپیا خیز برداشت
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • تامین مالی ساخت ۸۵۳۷ واحد نهضت ملی مسکن در بانک مسکن خراسان جنوبی
  • بارش برف در گردنه تیوان/نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش
  • تاج: بانوان هوادار رعایت کنند تا فدراسیون تحت فشار قرار نگیرد