Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@14:06:19 GMT

عبور سیارکی از نزدیکی زمین

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۰۷۰۹

عبور سیارکی از نزدیکی زمین

خبرگزاری میزان- ناسا اعلام کرده سیارکی با پهنای ۲۵۰ تا ۵۷۰ متر در تاریخ (۱۷ خرداد ۹۹) از نزدیکی زمین عبور می‌کند. تاریخ انتشار: 13:05 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۶۱۲

خبرگزاری میزان - مهر به نقل از ایونینگ استاندارد نوشت: ناسا اعلام کرده سیارکی به بزرگی ساختمان امپایراستیت امروز از کنار زمین می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش آزمایشگاه JPL ناسا، این سیارک ۲۰۰۲ NN ۴ نام دارد و قطر آن ۲۵۰ تا ۵۷۰ متر است. این سیارک با سرعت ۱۱ کیلومتر برثانیه یا بیش از ۲۴ هزار مایل برساعت حرکت می‌کند و از فاصله ۴.۶ میلیون مایلی زمین می‌گذرد. اما محققان آن را جزو اجسام نزدیک زمین دسته بندی کرده‌اند.

ستاره شناسان طی ۱۸ سال گذشته این سیارک را رصد کرده‌اند. به گفته آنان ۲۰۰۲ NN ۴ یکی از ۲ هزار جسم آسمانی نزدیک زمین است.

بیشتر بخوانید: امشب آسمان شهاب باران می‌شود

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نجوم ناسا سیاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی

ارتش و تفنگداران دریایی کره جنوبی در میان تنش‌های موجود در شبه‌جزیره کره، در نزدیکی مرز کره شمالی رزمایش برگزار کردند.

به گزارش مشرق، بیش از ۴۰۰ سرباز از ارتش و لشکر دوم تفنگداران دریایی کره جنوبی در رزمایشی شرکت کردند که در نزدیکی مرز کره شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، هدف این رزمایش «بهبود عملیات مشترک» توسط ارتش و تفنگداران دریایی این کشور و «افزایش قدرت بازدارندگی در برابر تهدید کره‌ شمالی» بود.

در اوایل ماه میلادی جاری هم در پی یک آزمایش موشکی در کره شمالی، رزمایشی سه‌جانبه توسط آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برگزار شد که در آن از بمب‌افکن‌های استراتژیک «بی-۵۲» استفاده شد.

کره شمالی در سوم آوریل از پرتاب موفقیت‌آمیز موشک «هواسونگفو-۱۶بی» خبر داد؛ یک موشک بالستیک میان‌برد جدید با سوخت جامد که به یک کلاهک مافوق‌صوت جدید مسلح است. با برگزاری تمرینات نظامی منظم و متقابل توسط دو کره، واشنگتن، سئول و توکیو علیه پیونگ‌یانگ صف‌آرایی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از اتوبوس بوده است
  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد
  • ناسا در پی راه سریع‌تر و ارزان‌تر برای انتقال نمونه‌های مریخ به زمین
  • زباله فضایی سقف خانه‌ای در ایالات‌متحده را سوراخ کرد
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس