Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، صابر پرنیان پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی عباس‌آباد را مهم‌ترین پروژه برای شکل‌گیری بستری پایدار برای رشد و توسعه در حوزه تولید و افزایش اشتغال‌زایی دانست.

وی اظهار کرد: امروز ۱۷ خرداد بازدیدی از این طرح داشتیم، و این بازدید در پی اقدامات سال‌های گذشته برای تشکیل زیرساخت از پروژه خط ماملو که در حدود ۱۱۰ لیتر بر ثانیه برای شهرک صنعتی عباس‌آباد و خوارزمی است انجام شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنیان بیان کرد: شهرک صنعتی عباس‌آباد با حضور ۳۰ هزار کارگر در حال فعالیت با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز قابلیت افزایش اشتغال و تحقق شعار سال در راستای جهش تولید را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: پروژه آبرسانی از خط ماملو ۸ سال گذشته آغاز شد که پیشرفتی نداشته است، اما اکنون با ۷۰ درصد پیشرفت طبق تعهد پیمانکار و مجری پروژه تا پایان تیرماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

پرنیان تصریح کرد: این پروژه آبرسانی بزرگ‌ترین پروژه تامین آب پایدار شهرک‌های صنعتی به‌ شمار می‌آید که ضمن تثبیت کارگران فعلی می‌تواند زمینه اشتغال ۳۰ هزار شغل دیگر را فراهم وبستر بسیار پایداری برای رشد و توسعه در حوزه‌های تولید و افزایش اشتغال‌زایی ایجاد کند.

کد خبر 518501 برچسب‌ها تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران استان تهران شهرک صنعتی عباس آباد پروژه آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری با بیان اینکه به علت نقص فنی و خرابی الکتروپمپ چاه شماره ۵ در دشت تقی آباد، نسبت به نصب الکتروپمپ جایگزین در این چاه اقدام شد، اظهار داشت: امور آب و فاضلاب میاندوآب به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مشترکین به خصوص در این ایام نوروز و تعطیلات با تلاش بی‌وقفه پرسنل اتفاقات و بهره‌برداری، الکترو پمپ و کابل چاه شماره ۵ دشت تقی آباد تعویض و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:با انجام  این اقدامات و آماده سازی چاه شماره ۵ جهت رفع کمبود آب و افت فشار ناشی از حوادث غیر مترقبه، در مواقع ضروری مشکل کمبود آب شرب وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲