Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@22:36:56 GMT

کشف کارگاه بسته بندی پودر زعفران تقلبی در کرج

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۰۸۰۹

کشف کارگاه بسته بندی پودر زعفران تقلبی در کرج

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف یک کارگاه بسته بندی پودر زعفران تقلبی با برند جعلی در منطقه "فاز4 مهرشهر" خبر داد.

نورمحمد فتحی زاده، رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر بسته بندی پودر زعفران تقلبی با برند جعلی در کرج، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان البرزقرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی، موفق به شناسایی محل بسته بندی پودر زعفران‌های تقلبی در منطقه فاز 4 مهرشهر کرج شده و به همراه ماموران اداره تعزیرات حکومتی به محل کارگاه مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این کارگاه، تعداد 4 دستگاه صنعتی ویژه مخلوط کردن و بسته بندی، مقداری مواد شیمیایی مضر، 140 کیلوگرم پودر زعفران تقلبی آماده بسته بندی و تعداد زیادی لیبل و برند تقلبی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار کرد: پلیس با هرگونه اخلال در امنیت اجتماعی که باعث ایراد خسارت به شهروندان شود برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس پلیس امنیت عمومی استان پودر زعفران تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پخت 3600 اردک کبابی در رستوران مشهور پکنی (فیلم) حملات بی‌امان اردک شجاع به یک شاهین در آب (فیلم) طرز پخت اردک در تنور به روش آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • چگونه کشاورز‌ها ۱۰۰ میلیون تن هنداونه را برداشت و بسته بندی می‌کنند (فیلم)
  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم)
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند