Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: طی اجرای طرح ویژه تشدید بازرسی که به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوم فروردین سال جاری آغاز و در سوم خرداد ماه سال جاری به پایان رسید، ۹۳۴ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، غیر صنفی، توزیعی، تولیدی و خدماتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده افزود: طی بازرسی‌های انجام شده ۱۰۴ فقره پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

این مقام مسئول اضافه کرد: در مدت زمان اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان سال جاری ۱۲۳ گشت مشترک با مراجع ذیربط صورت گرفت و همچنین ۶۰ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان واصل شد.

او اذعان کرد: بیشترین عناوین تخلفات صورت گرفته شامل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب، گرانفروشی و درج نکردن قیمت بوده است.

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور فروش، توزیع خارج از شبکه، درج نکردن قیمت بر روی کالا و هرگونه تخلف صنفی دیگر را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان یا با تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اتاق اصناف بازرسی و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت:به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مهاباد به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

فاروق سلیمانی گفت: در این جلسه موضوعات ساماندهی سایت پسماند مشترک مهاباد_میاندوآب، مدیریت پسماند‌های عمرانی و اقدامات انجام شده در راستای پویش مسیر سبز_ایران پاک مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: نصب تصفیه خانه شیرابه و آماده سازی لندفیل ها، معرفی معادن متروکه جهت تخلیه پسماند‌های عمرانی، انتقال پسماند‌های شهر گوگ تپه به سایت مشترک از جمله مصوبات این جلسه بود.

سایت مشترک پسماند دو شهر مهاباد ومیاندو آب در مرز حوزه استحفاظی دو شهرستان و در اراضی روستاه‌های تنک بالکه مهاباد واسماعیل کندی میاندو آب واقع شده است.

دیگر خبرها

  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی